Hej baby.dk
Lang historie kort - jeg er gravid, 16 uger hende og blev for 14 dage siden sygemeldt med slem bækkenløsning. Det er 3. graviditet som har taget os 2 år at opnå pga. dårlig sædkvalitet. Jeg har ikke i mine to tidligere graviditeter døjet med bækkenløsning, men er svært ramt denne gang og har utrolig mange smerter.
Min mand er det mest omsorgsfulde, kærlige og mest vidunderlige menneske, der nurser om mig konstant og gør alt hvad der står i hans magt for at jeg skal have det som blommen i et æg. Jeg kan godt have det lidt svært ved at han er så "hjælpsom" fordi jeg jo gerne vil kunne selv, men jeg har også indset at der er visse ting jeg bliver nødt til at overlade til ham, bl.a. støvsugning.
Jeg giver ham meget i form af kærlighed og anerkendelse samt det jeg nu kan gå at lave hjemme, så han "kun" skal støvsuge i hjemmet, da han trods alt arbejder 37 timer ugentligt +/-. Jeg sørger selvfølgelig også for børnene.
Men jeg vil virkelig gerne købe/lave/give ham noget der virkelig symboliserer min evige taknemmelighed over hans fantastiske måde at være på og vise min kærlighed til ham. Men hvad søren skal jeg finde på? Nogen gode ideer???
Anmeld
Citér