Vise taknemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.318 visninger
18 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Lang historie kort - jeg er gravid, 16 uger hende og blev for 14 dage siden sygemeldt med slem bækkenløsning. Det er 3. graviditet som har taget os 2 år at opnå pga. dårlig sædkvalitet. Jeg har ikke i mine to tidligere graviditeter døjet med bækkenløsning, men er svært ramt denne gang og har utrolig mange smerter. 

Min mand er det mest omsorgsfulde, kærlige og mest vidunderlige menneske, der nurser om mig konstant og gør alt hvad der står i hans magt for at jeg skal have det som blommen i et æg. Jeg kan godt have det lidt svært ved at han er så "hjælpsom" fordi jeg jo gerne vil kunne selv, men jeg har også indset at der er visse ting jeg bliver nødt til at overlade til ham, bl.a. støvsugning. 

Jeg giver ham meget i form af kærlighed og anerkendelse samt det jeg nu kan gå at lave hjemme, så han "kun" skal støvsuge i hjemmet, da han trods alt arbejder 37 timer ugentligt +/-. Jeg sørger selvfølgelig også for børnene.

Men jeg vil virkelig gerne købe/lave/give ham noget der virkelig symboliserer min evige taknemmelighed over hans fantastiske måde at være på og vise min kærlighed til ham. Men hvad søren skal jeg finde på? Nogen gode ideer???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det er jo svært hvad der hitter. Men da jeg var høj gravid med nr 2 kidnappede jeg nr 1 en fredag og stak af. Så kom han hjem til et tomt hus fred og livretter og så kom vi først hjem næste eftermiddag. Det var et stort hit. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Det er jo svært hvad der hitter. Men da jeg var høj gravid med nr 2 kidnappede jeg nr 1 en fredag og stak af. Så kom han hjem til et tomt hus fred og livretter og så kom vi først hjem næste eftermiddag. Det var et stort hit. 

Wow! Det ville min mand slet ikke bryde sig om 

Han elsker familien og vil for alt i verden ikke undvære os. Han ville føle sig enormt ensom. 

Jeg synes det er svært fordi vi begge er meget hyggemennesker og kærlige og er enormt gode til at pleje vores forhold selvom vi har to børn og en på. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Jullesnulle

hvad med at give ham noget han synes er sjovt.. 

er han til fodboldt, hurtige biler elller madlavning. Så kunne du give ham en tur i en hurtig bil, madlavningskursus af en art eller noget andet der kunne interessere. 

Det er for øvrigt heller ikke alle som tænder på gaver men oplevelser eller berøring. Hvad er han for en type .?

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

hvad med at give ham noget han synes er sjovt.. 

er han til fodboldt, hurtige biler elller madlavning. Så kunne du give ham en tur i en hurtig bil, madlavningskursus af en art eller noget andet der kunne interessere. 

Det er for øvrigt heller ikke alle som tænder på gaver men oplevelser eller berøring. Hvad er han for en type .?

Tak for dit svar.

Som jeg skrev, behøver det ikke at være en decideret gave, men mere vise min taknemmelighed ved enten at købe,lave eller give ham et eller andet.

Jeg synes det er svært at finde på hvad det skal være.

Han elsker madlavning, men det er noget vi går og hygger med sammen hjemme og tit eksperimenterer med nye retter osv. Sport interesserer han sig absolut ikke for. Men derimod biler, men der har vi ligesom fået opfyldt drømmen.

Tænker også lidt noget med berøring som du skriver, altså måske noget massage/wellness. Han kan rigtig godt lide dampbade, spabade osv. Så det var selvfølgelig en mulighed. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Som jeg skrev, behøver det ikke at være en decideret gave, men mere vise min taknemmelighed ved enten at købe,lave eller give ham et eller andet.

Jeg synes det er svært at finde på hvad det skal være.

Han elsker madlavning, men det er noget vi går og hygger med sammen hjemme og tit eksperimenterer med nye retter osv. Sport interesserer han sig absolut ikke for. Men derimod biler, men der har vi ligesom fået opfyldt drømmen.

Tænker også lidt noget med berøring som du skriver, altså måske noget massage/wellness. Han kan rigtig godt lide dampbade, spabade osv. Så det var selvfølgelig en mulighed. 

Hvad med et ophold 1 dag med overnatning på et spahotel

eller madlavningskursus sammen - det er super hyggeligt.

Anmeld Citér

13. juli 2017

Bb2015

Hvis det skal være helt enkelt og helst ikke koste for meget kan du jo arrangere at få børnene passet og hvis du er i stand til det kan du jo lave en livret og lækker dessert. Så kan i tage en hyggeaften med stearinlys bare jer. Så viser du stadig at du er taknemmelig  men ved ikke hvor slemt det er med bækkenløsning - om du kan holde til at stå og lave en masse mad? Held og lykke med det. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Hvis det skal være helt enkelt og helst ikke koste for meget kan du jo arrangere at få børnene passet og hvis du er i stand til det kan du jo lave en livret og lækker dessert. Så kan i tage en hyggeaften med stearinlys bare jer. Så viser du stadig at du er taknemmelig  men ved ikke hvor slemt det er med bækkenløsning - om du kan holde til at stå og lave en masse mad? Held og lykke med det. 

Tak. Det har jeg også tænkt på. Men det er bare sådan vi er vildt gode til at gøre ofte. Godt nok selvom børnene er hjemme. Men det nyder vi alligevel. 

Men et lille ophold kunne være en god mulighed 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Miti's mama

Jeg lavede min mand nogle søde kort. Jeg købte en stak spillekort, skrev 52 grunde til hvorfor jeg elsker ham, printede det ud på papir i spillekorts størrelse og limede dem på. Så satte jeg alle kortene sammen med en nøglering. Noget i den her stil:  http://peppermintcreative.com/blog/2013/01/52-reasons-you-might-love-your-man-or-woman/

Stort hit 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Tak. Det har jeg også tænkt på. Men det er bare sådan vi er vildt gode til at gøre ofte. Godt nok selvom børnene er hjemme. Men det nyder vi alligevel. 

Men et lille ophold kunne være en god mulighed 

Min veninde gav hendes mand et klippekort med X-antal gange hvor han fik en biotur, eller bowlingtur, en gang massage, en gang madlavning, en gange date ect. Man kan jo selv vælge hvad klippekortet skal indeholde og så fik han lov en gang om md at bruge et klip i 12 mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.