Stadig kærester og ingen sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2017

BabyMama2016

Anonym skriver:

Tak for dit svar☺️ 

Jeg har førhen indset han nok aldrig frier, men så ender jeg alligevel med en følelser af at det er helt forkert�� Vi købte hus for 7 år siden og har lavet testamente i forbindelse med vi fik vores 1. barn. 

Vi har snakket meget om sexen, uden at det har gjort noget. Det haft jo været et problem længe. Vi gik til parterapi for 3 år siden, desværre uden den store virkning. Det gjorde faktisk bare situationen mellem os værre. Jeg har forsøgt at spørge meget ind til hvad han kunne tænke sig, og har forsøgt at forklare ham hvad jeg kunne tænke mig. Ingen forskel�� 

Hmmm 

når jeg læser at gik det par terapi og efterfølgende blev værre, får det mig at tænke.... Kom der nogle sandheder eller?

har selv været parterapi hvor det gik modsat vi var tæt på at gå fram hinanden men nu er kærligheden på sproget igen

Vedrørende sex er det helt vildt synes jeg :/ men vi er alle så forskellige han behover er nok ikke lige så stort som dit 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2017

Anonym trådstarter

Mas skriver:

Jeg har levet i et ligende parforhold i 8 år, som jeg brød fra sidste år. Det var ved at ødelægge mig fuldstændig, at være sammen med en mand, som ikke ville mig (nok) seksuelt. Det tærrede på mit selvværd, og jeg blev mere og mere behagesyg, for HVIS nu lige det var denne ene ting der skulle til, for at han havde lyst til mig, så var jeg villig til at gøre det. Jo mere jeg fik lyst til at "fikse" ham og tale om det, jo mere bakkede han ud. Vi har været gået fra hinanden to gange før, men har hele tiden haft en krog i den anden. Vi ville ikke acceptere, at vi ikke var gode for hinanden BARE fordi sexlivet ikke fungerede. Alt andet fungerede fantastisk. Men da jeg endelig sagde fra sidste sommer, var det en lettelse. Jeg behøvede ikke spekulere mere på løsninger. Jeg behøvede ikke tænke på, hvordan vores problem evt kunne blive værre eller medføre "følgesygdomme" i parforholdet, som utroskab og mistillid. Jeg var fri. 

Min pointe med dette er, at selv om du elsker ham og vil ham og ingen anden, så skal du ville dig selv endnu mere. Du skal finde ud af, om du kan leve (godt) med situationen som den er nu. Den bliver formegentlig ikke meget bedre efter endnu flere års parforhold. 

Har I ikke børn sammen? For synes det er det der driller for mig��

Anmeld Citér

2. august 2017

Mas

Anonym skriver:

Har I ikke børn sammen? For synes det er det der driller for mig��

Nej, det har vi ikke. Og jeg kan godt forstå, at det gør det meget sværere at gå, når der er børn involveret. Jeg skal hellere ikke sige, at det er den eneste løsning, men det var det for mig. Jeg ville blot sige, at manglende sex i et forhold kan æde sig ind på alle andre aspekter af forholdet. Især hvis der er stor forskel på parternes behov. Og ikke mindst, hvis det er svært at kommunikere om. Jeg skal ikke kunne sige, hvad jeg havde gjort, hvis vi havde børn sammen. Jeg forsøgte jo at holde fast i "os" i årevis, selv om det næsten ødelagde mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.