Kære den/de der læser med
Jeg har været sammen med min kæreste i 8 år og vi har sammen en dreng på 3 år og en pige på 9 måneder. Mine 2 store problemer er 2 ting: vores sexliv og vores papirløse forhold.
Hvis vi adskiller de ting, så vil jeg gerne begynde med situationen hvor jeg rigtig gerne vil giftes. Jeg ved han også gerne vil (måske bare ikke nmed mig), da han har flere planer for hvordan hans bryllup skal være end jeg selv har. Jeg har mange gange før fortalt hvor meget jeg gerne vil, og i skænderier også spurgt hvorfor han aldrig spørger? Hans argument er økonomien. Jeg vil ligeså gerne på rådhuset, også vente med det store hvide indtil vi har råd. Men jeg er gammeldags og vil have det er ham der skal fri. På trods af alt dette, så har han aldrig gjort det
han er ikke i tvivl om hvor brændende jeg ville ønske han ville give mig den kærlighedserklæring... jeg er tom og ked af det
Den anden ting, sex! Han vil aldrig, og har altid mange undskyldninger. Jeg bliver altid "brændt af". Det er frygtelig hårdt og nedslidende! Jeg spørger måske en gang om ugen, nogle gange sjældnere i frygt for en afvisning. Vi gør det måske 1-2 gange om måneden. Sådan har det været i 5 år! (Imponerende vi har fået 2 børn - men det var også et pres med "det er i dag vi SKAL skat!). Når det så lykkedes os at nå til sex-delen så er det uden det store forspil, ham øverst og slut. Hvis jeg foreslår andet afslår han, eller mister momentum
Jeg kan mærke alt dette slider på mit selvværd og min tro på han virkelig elsker mig. Jeg kan ikke tage skridtet med at gå fra ham, for jeg elsker ham virkelig. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
Jeg kan ikke rigtig snakke med nogle om det, så håber der er en eller flere der kan relatere lidt til det og måske komme med ideer eller råd
rigtig dejlig aften
Anmeld
Citér