hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2017

Celine89

Jeg er multimediedesigner og tænkte også, at den branche kunne være noget for dig - jeg kan ihvertfald godt genkende meget af det du skriver om dig selv (også det med at være super perfektionistisk )

Hvis du ikke har en studentereksamen, kan du evt. prøve at kigge på web-integrator. Det er en erhvervsuddannelse, og indenfor mit fag er den lige så anerkendt som multimediedesign.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Celine89 skriver:

Jeg er multimediedesigner og tænkte også, at den branche kunne være noget for dig - jeg kan ihvertfald godt genkende meget af det du skriver om dig selv (også det med at være super perfektionistisk )

Hvis du ikke har en studentereksamen, kan du evt. prøve at kigge på web-integrator. Det er en erhvervsuddannelse, og indenfor mit fag er den lige så anerkendt som multimediedesign.

cool at høre at det er muligt :)

jeg har både HF og HGS :P

måske jeg skal kigge den vej en gang til... det er mange år siden jeg sidst havde øje på det :)

Anmeld Citér

9. juli 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
NCB89 skriver:

Blot et kort indspark; min veninde er uddannet konditor og møder 7.30 til 16.00, også hver anden weekend mener jeg.  Blot for at sige, at jeg ikke syntes du skal afskrive den vej, men undersøge nærmere, da det virker som den der er mest rigtig ud fra, hvad jeg kan her.

tusind tak for input :)

dejligt at høre at det er et fag der måske alligevel er lidt fleksibel med arbejdstider :)

Anmeld Citér

10. juli 2017

Celine89

Wampires skriver:

cool at høre at det er muligt :)

jeg har både HF og HGS :P

måske jeg skal kigge den vej en gang til... det er mange år siden jeg sidst havde øje på det :)

Jeg synes, der er både godt og skidt at sige om uddannelsen.
Hvis du overvejer at gå den vej, vil jeg gerne fortælle lidt mere uddybende. Du kan bare sende mig en PB.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.