Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Så prøvede jeg lige endnu en gang at blive gensidigt opsagt...
Jeg tror ikke det fag er det rigtige for mig...
det er 3. sted jeg prøver og det fungerer bare ikke...
Det er indenfor slagter med delikatesse...
Men hvad så nu???
Jeg elsker kontor, men kan ikke rigtig tåle papir... synes også det er svært at finde et arbejde indenfor det.... har uddannelsen med speciale i administration men den er fra 09 så rimelig forældet...
Jeg er faktisk hamrende god til det administrative arbejde... er superhurtig på tasterne og god i telefonen...
jeg elsker computere, men igen et område hvor jeg ved utrolig lidt og slet ikke har nok erfaring til at komme indenfor døren...
jeg elsker at nørkle med tingene, er god til de små detaljer, men også netop langsom fordi jeg bare bliver perfektionistisk med det når jeg først er gået i gang...
jeg elsker at bage, lave desserter men tror ikke at jeg kan få arbejdstider indenfor bager/konditor til at hænge sammen med familielivet...
jeg er god til kundekontakt i butik og god til at sælge ting jeg tror på er godt... men det tager utrolig meget af mig at gøre det... jeg bliver meget hurtig mentalt træt af det og så går det udover familien efter endt arbejdsdag...
Nogen med gode ideer udfra dette??? :)
jeg kan slet ikke se hvad vej jeg skal gå nu...
tror ikke det er muligt at få plads i skolepraktikken til at færdiggøre denne uddannelse desværre... ellers ville jeg kunne læse videre bagefter til andre mere kontorrelaterede "titler"...
Anmeld
Citér