Skoldkopper - gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2017

Thea14

Vi fik en spray til vores datter (kan virkelig ikke huske hvad den hed). På apoteket forklarede de at den virkede bedst hvis vi opbevarede den i køleskabet, fordi den så også kølede.

Da hun ikke havde særlig mange skoldkopper, og vi ikke ville spraye hele kroppen til, sprayede vi istedet ud på et stykke vat, og så duppede det på skoldkopperne. - måske det var en ide at gøre det sådan, når han nu ikke bryder sig om sprayen??

Ellers skulle kølende bade (ikke isbad), også virke lindrende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2017

AnoMom

Thea14 skriver:

Vi fik en spray til vores datter (kan virkelig ikke huske hvad den hed). På apoteket forklarede de at den virkede bedst hvis vi opbevarede den i køleskabet, fordi den så også kølede.

Da hun ikke havde særlig mange skoldkopper, og vi ikke ville spraye hele kroppen til, sprayede vi istedet ud på et stykke vat, og så duppede det på skoldkopperne. - måske det var en ide at gøre det sådan, når han nu ikke bryder sig om sprayen??

Ellers skulle kølende bade (ikke isbad), også virke lindrende. 

Jeg har prøvet der med at sprøjte der på vat. Men det brød han sig heller ikke om. Tror ærlig talt det er kulden han ikke kan lide og ikke selve sprayen. 

Men du sprøjter jeg over hele kroppen på afstand så det dækker en stor flade. Så er der hurtigere overstået fremfor at sprøjte hver enkelt kop. (Han har rigtig mange)

også dupper jeg med kartoffelmel i hovedbunden, ansigter og ble områder. Også har vagtlægen udskrevet noget specielt kløestillende mixtur til ham fordi han er så hårdt ramt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.