Jeg har det stort set på samme måde. Er i uge 23 og min lyst til sex er bare væk! Min mand er super forstående og presser ikke på. Han foreslår det en sjælden gang, og så snakker vi lidt om det - måske har jeg lyst til at han tilfredsstiller mig (og han eller jeg så gør ham færdig), måske har jeg ikke lyst til sex men massage ville være dejligt eller også er det bare et nej. Jeg tror dialogen hjælper meget, og det lyder som om den snak du har haft med din kæreste ikke var nok.
Jeg tror du skal være mere klar i mælet om hvordan du har det, og måske skal I aftale at han slet ikke skal forsøge at initiere noget, og at han skal 'sørge for sig selv' og dække sin lyst ved det. Måske det kan give dig lyst til at nusse og kramme uden sex igen når du ved at der intet pres er.
IDeen med at give ham bj når du slet ikke har lyst til noget intimt synes jeg ikke er god. Jeg ville personligt nærmest væmmes ved at skulle gøre det i sådan en situation. Fair nok hvis man egentlig har lyst til sex men ikke kan pga. smerter el lig. men hvis lysten bare er på nul, så ville det for mig være en ubehagelig situation, og min mand ville heller ikke have lyst til at jeg gjorde det når det var ren pligt på den måde.
Anmeld
Citér