Jullesnulle skriver:
Jeg kan godt forstå at han føler sig lidt desperat efter nærhed når du ikke engang hsr lyst til kys og kærtegn.
Har du tænkt dig 9 måneder hvor I ikke rør hinanden eller giver hinanden kys..? Det er min optik mærkeligt / selvom det første du tænker på når du ser ham måske ikke er at flå tøjet af ham. Generer det dig i den grad fx at kysse..?
Jeg ville købe noget massageolie og give ham nogle gode blow jobs engang imellem. Du skriver at han har nogle behov du ikke kan opfylde. Hvis du ikke har lyst decideret samleje, kunne det at give ham et blow job måske være en mulighed.
Ja, jegkan også udemærket forstå hans frustrationer. Men virkelig. Det irriterer mig når han kommer så tæt på. Jeg bryder mig på ingen måde om det.
Og jeg bliver pisse ked af det, før var jeg vild med ham. Hele tiden. Så jeg forstår ham udemærket godt.
Meb efter utallige afvisninger fra min side, prøvede jeg at snakke med ham om det i går, hvor det virkede til han på en måde kunne forstå det. Men så lagde han op endnu engang i går aftes, hvor jeg så prøvede at give mig. Men jeg kunne slet ikke gennemføre noget, og var igen i en situation, hvor jeg måtte afvise ham.
Jeg ville rigtig gerne alt hvad han har lyst til. Men jeg kan ikke 
Anmeld
Citér