Snyde sig til graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2017

Anonym

Jeg kender en, som har gjort det. Det har ødelagt deres familieliv. De kæmper for at få det hele til at fungere.

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, min bonusdreng kom til verden på den måde. Største tillidsbrud ever. Fast og mangeårigt forhold, og min kæreste havde gjort det MEGET klart, at han på ingen måde var klar til at være far, men hun stoppede med pillerne alligevel. 

Jeg er klar over, at nogen vil sige, at så kunne han tage gummi på. Men man stoler jo selvfølgelig på sin partner, og var hun faktisk blevet gravid PÅ p piller ved en fejl var det noget andet. 

Med vilje at blive gravid, lyve om at være på p piller velvidende at han ikke var klar, det er sygt.. De gik selvfølgelig fra hinanden, men han har altid været der for sin søn, selvom han var en drengerøv der dårligt havde styr på eget liv, da han blev far.. 

Så ja, det sker. Og hun har bildt omverdenen ind at det skete imens hun var på piller, men har fortalt min kæreste sandheden..

Det er sørgeligt. 

Kan virkelig ikke forstå man gør det mod sin mand. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er sørgeligt. 

Kan virkelig ikke forstå man gør det mod sin mand. 

Ja meget. Jeg er forresten selv undfanget på den måde, min mor har fortalt mig det. Hun sagde det var fordi min far er sådan en kontrolfreak han aldrig ville føle sig rigtig klar, så hun smed pillerne. Min far ved ikke jeg ved det, og han har altid været den bedste far. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Personligt synes jeg det er en lidt mærkelig måde at gøre det på. Endten har man vel beskyttet sex eller også er man åben for en evt. Graviditet/ prøver at blive gravid og er self. 100% enige om hvad det er man gør. 

Jeg er monster fertil, så vi har jo godt været klar over, at muligheden forelå.. 

Og da vi kom til at snakke om det efterfølgende, viste det sig at min mand gerne ville have et barn mere.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.