Snyde sig til graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.722 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2017

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Tænker lidt med alle de ups graviditeter man hører om, at der må være nogle imellem der er planlagte af kvinden, altså ups jeg glemte pillen eller lign. Hvor manden snydes til at tro man er beskyttet men ikke er. 

Har selv som 19 årig haft tanken da jeg var mega skruk, men kunne ikke få mig selv til det. 

Det er jeg glad for da jeg nu har mand, barn og hus. Det ville jeg ikke kubne have hvis jeg var blevet gravid så tidligt. 

Nogen der har snydt manden eller kender nogen der har? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

God-mor

Jeg er ret sikker på at jeg kender en som har  Virkelig usmagelig. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kender heldigvis ikke nogen, der har gjort det, men for nogle år siden snakkede jeg med en fyr til en fest i en lokal sportsklub, der fortalte, at hans kæreste havde snydt ham. Han blev hos hende dengang, men han var meget plaget af bedraget. Jeg havde aldrig mødt ham før, men da han havde fået lidt alkohol, fortalte han alle om det, så jeg tænker, at det virkelig må have fyldt meget for ham, når man fortæller løs om det til fremmede mennesker. Jeg har en bekendt, der har kontakt med ham, og i dag er han ikke længere sammen med kvinder, der snød ham, da han aldrig fik tilliden tilbage til hende. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender ikke nogen det har fortalt mig det. Men kender et par stykker hvor det har været lige lovlig belejligt at de er blevet gravide.

de har været single med et barn i forvejen, inderligt ønsket et barn mere, fundet en kæreste og uuuuups, sørme om de ikke er gravide efter få mdr ved et uheld.. kender 3 med samme historie.. den ene havde i forvejen et barn uden kontakt til faren, også fordi det var en "smutter" meget kort inde i forholdet.

ingen af dem er sammen med faren til upser barnet længere. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har en veninde hvis halvbror er resultatet af en "falsk smutter". Deres far ville gå fra konen/kæresten, men hov, så blev hun gravid og han måtte "mande sig op" og gifte sig med hende. Da broren var 3 fandt faren ud af sandheden, så han ville gå, men igen var hun gravid.

Han forlod konen og gik rettens vej til at få børnene og beholde alle sine penge. Han elsker alle sine børn, og de elsker deres stedmor, men de har stadig en vis form for had/mistillid til de ældstes mor.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Jeg har som sådan ikke snydt min mand.. 

Jeg har altid ønsket mig tre børn, men han mente at vi var færdige ved de to, som vi har.. Vores yngste var 7 måneder på det tidspunkt.. 

Vi havde sex med kondom og ind imellem uden,  som stå af i Roskilde. En aften havde vi sex uden beskyttelse og jeg var øverst.. Da han sagde, at han var tæt på, hoppede jeg ikke af og han kom oppe i mig. Et par dage senere havde vi sex igen, uden kondom, og her kom han oppe i mig igen. Denne gang var det dog ikke "min skyld".. 

Nu er jeg 16+0 og vi venter en lille dreng.. 

Det har krævet lidt tid for os begge at vænne os til, men nu glæder vi os begge rigtig meget! Og han er ligeså ønsket som vores planlagte børn 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg kender en som har  Virkelig usmagelig. 

Jeg ville ikke kunne leve med det. 

I et parforhold skal man være enige om tingene og ja det er virkelig usmageligt og et kæmpe tillidsbrud

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har som sådan ikke snydt min mand.. 

Jeg har altid ønsket mig tre børn, men han mente at vi var færdige ved de to, som vi har.. Vores yngste var 7 måneder på det tidspunkt.. 

Vi havde sex med kondom og ind imellem uden,  som stå af i Roskilde. En aften havde vi sex uden beskyttelse og jeg var øverst.. Da han sagde, at han var tæt på, hoppede jeg ikke af og han kom oppe i mig. Et par dage senere havde vi sex igen, uden kondom, og her kom han oppe i mig igen. Denne gang var det dog ikke "min skyld".. 

Nu er jeg 16+0 og vi venter en lille dreng.. 

Det har krævet lidt tid for os begge at vænne os til, men nu glæder vi os begge rigtig meget! Og han er ligeså ønsket som vores planlagte børn 

Personligt synes jeg det er en lidt mærkelig måde at gøre det på. Endten har man vel beskyttet sex eller også er man åben for en evt. Graviditet/ prøver at blive gravid og er self. 100% enige om hvad det er man gør. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jeg ville ikke kunne leve med det. 

I et parforhold skal man være enige om tingene og ja det er virkelig usmageligt og et kæmpe tillidsbrud

Ja helt enig. Tænker også det da er ufedt for både mor og barn med en far der ikke ønsker at være far. Og naturligvis er det synd for manden også! Det er urimeligt at nogle kvinder føre det ud i livet. Så må man benytte sig at donorsæd i stedet, hvis man ikke kan vente på den rette. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 

Tænker lidt med alle de ups graviditeter man hører om, at der må være nogle imellem der er planlagte af kvinden, altså ups jeg glemte pillen eller lign. Hvor manden snydes til at tro man er beskyttet men ikke er. 

Har selv som 19 årig haft tanken da jeg var mega skruk, men kunne ikke få mig selv til det. 

Det er jeg glad for da jeg nu har mand, barn og hus. Det ville jeg ikke kubne have hvis jeg var blevet gravid så tidligt. 

Nogen der har snydt manden eller kender nogen der har? 

Ja, min bonusdreng kom til verden på den måde. Største tillidsbrud ever. Fast og mangeårigt forhold, og min kæreste havde gjort det MEGET klart, at han på ingen måde var klar til at være far, men hun stoppede med pillerne alligevel. 

Jeg er klar over, at nogen vil sige, at så kunne han tage gummi på. Men man stoler jo selvfølgelig på sin partner, og var hun faktisk blevet gravid PÅ p piller ved en fejl var det noget andet. 

Med vilje at blive gravid, lyve om at være på p piller velvidende at han ikke var klar, det er sygt.. De gik selvfølgelig fra hinanden, men han har altid været der for sin søn, selvom han var en drengerøv der dårligt havde styr på eget liv, da han blev far.. 

Så ja, det sker. Og hun har bildt omverdenen ind at det skete imens hun var på piller, men har fortalt min kæreste sandheden..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.