Anonym skriver:
Hejsa.
Tænker lidt med alle de ups graviditeter man hører om, at der må være nogle imellem der er planlagte af kvinden, altså ups jeg glemte pillen eller lign. Hvor manden snydes til at tro man er beskyttet men ikke er.
Har selv som 19 årig haft tanken da jeg var mega skruk, men kunne ikke få mig selv til det.
Det er jeg glad for da jeg nu har mand, barn og hus. Det ville jeg ikke kubne have hvis jeg var blevet gravid så tidligt.
Nogen der har snydt manden eller kender nogen der har?
Ja, min bonusdreng kom til verden på den måde. Største tillidsbrud ever. Fast og mangeårigt forhold, og min kæreste havde gjort det MEGET klart, at han på ingen måde var klar til at være far, men hun stoppede med pillerne alligevel.
Jeg er klar over, at nogen vil sige, at så kunne han tage gummi på. Men man stoler jo selvfølgelig på sin partner, og var hun faktisk blevet gravid PÅ p piller ved en fejl var det noget andet.
Med vilje at blive gravid, lyve om at være på p piller velvidende at han ikke var klar, det er sygt.. De gik selvfølgelig fra hinanden, men han har altid været der for sin søn, selvom han var en drengerøv der dårligt havde styr på eget liv, da han blev far..
Så ja, det sker. Og hun har bildt omverdenen ind at det skete imens hun var på piller, men har fortalt min kæreste sandheden..
Anmeld
Citér