Ser i også en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2017

baby_drømme

Jeg ser også to streger  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2017

Maalene

Anonym skriver:

Tusind tak, jeg håber den er der, det har været en lang kamp så håber og håber inderligt. Skal man vente nogle dage med at teste igen? 

Kæmpe stort tillykke - ser også 2 streger 

Jeg har altid testet dagen efter, fordi jeg ikke har kunnet vente og dagen efter har testen altid været en smule tydeligere - så test du bare løs 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg har helt vild murren i maven... men har regnet lidt på det og min sidste mens var den 4 maj...  så jeg skulle være 8+2 men ville testen så ikke være mere positiv? Jeg danner måske hvg langsomt? Andre der har først kunne teste positivt sent? 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym

Jeg havde først en "rigtig" positiv test da jeg var ca 3 mdr henne. Før der havde jeg kun lavet de samme som din. Og jeg troede det betød negativ når de ikke var tydligere. Min læge gav mig et langt fordrag om at en streg altså er en streg når man snakker graviditet. Hehe. Tillykke.

Anmeld Citér

2. juli 2017

Ck93

Jeg ser den også  stort tillykke 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym

Jeg undskylder mit svar, men at du på under 1 time siden du laver tråden skriver "slet ingen der vil svare" gør bare jeg tænker du bliver jo så nød til at lave en konkludering selv siden folk åbenbart ikke er på en fredag eftermiddag omkring spisetid i godt vejr Det er jo helt vildt tydeligt der er en streg, og det ved du, stol på det du selv ser men om det er en skyggestreg eller en farvet streg kan vi ikke ordentligt se på et billede. 
Igen, læge kan fortælle dig det. Jeg ser en skyggestreg, men man burde tjekke dagligt op til en uge efter udebleven mens. 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Zicla

jeg kan godt ane 2 streger:-)

Har du testet igen i dag?

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym trådstarter

Zicla skriver:

jeg kan godt ane 2 streger:-)

Har du testet igen i dag?

Nej det har jeg ikke. Men jeg tester senere. 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt se 2 streger stort tillykke 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Cykelmyggen

Jeg kan sagtens se den.. 

Må jeg spørge hvordan du tager de der "negativ" billeder? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.