Tjene ekstra penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2017

Enitst86

Tag en snak med banken.. Evt. Bevilget overtræk med tilbagebetaling over 3 mdr. Det er langt billigere end diverse kvik-lån.. Og somregel er banken til at snakke med..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

MiniMe2005

Lad være med at tage et kviklån! Det er det dummeste, man kan gøre!

Snak med banken og æd din stolthed. Jeg hader også at låne af familie, men det har været nødvendigt fra tid til anden. Vi har valgt af behandle det rent professionelt, så vi simpelthen laver en lånekontrakt, hvor der står, hvor meget vi har lånt, og hvor meget vi skal betale tilbage hver måned. Det lyder måske som at gøre for meget ud af det, men det gør, at jeg ikke tænker så meget over det. Betalingerne kører over betalingsservice, så det er ikke så anderledes end andre lån og regninger. Hvis det er det, der skal til for en periode, så er det sådan, det er.

Anmeld Citér

30. juni 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har en ide til hvordan jeg skal tjene ekstra penge hjemmefra.?

vi står pt meget stramt økonomisk pga ekstra regninger så det ser ud til at vi vil mangle ca 7000 kr i juli ��

Vores familie vil gerne hjælpe og er rigtig dejligt men jeg vil helst klare tingene selv..

så tænker om der ikke kan tjenes noget ekstra hjemmefra.

jeg kan ikke tage ekstra arbejde og kan ikke få overarbejde desværre 

Shoptimizer

Det har vi gjort de gange der har været rigtig stramt. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

SanneJensen1 skriver:

Hej  

Jeg kender udemærket godt din situation! har selv været i den et par gange desværre. 

Jeg har det på samme måde som dig, jeg hader at låne penge af familie og venner, det føles bare forkert  

Når dig og din kæreste netop ved, at I får løn næste måned, så ville jeg personligt tage alt det overarbejde i kan lige nu, og få de ekstra penge på kontoen, men når du skriver det ikke er muligt er det selvfølgelig ærgerligt..

Håber du kan bruge mit svar til noget fornuftigt.

Ville så gerne kunne tage overarbejde men det er desværre ikke muligt at få

manden kan ikke presse flere timer ind da han allerede arbejder 6-18 alle dage 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Lidt sjovt, at du lige er blevet bruger på baby.dk i dag og det første du gør, er at reklamere for et låne firma. Håber ikke at ts hopper på dit råd.

Vi hopper ikke ud i lån så hellere tage imod hjælpen fra familien der tilbyder det 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

jeg kan ikke huske hvor ofte man bliver lønnet, men hvad med at prøve clickworker.com?

Jeg har brugt den tidligere, og du får løn pr. opgave du laver.

Hvad er det for opgaver der skal udføres.?

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

Enitst86 skriver:

Tag en snak med banken.. Evt. Bevilget overtræk med tilbagebetaling over 3 mdr. Det er langt billigere end diverse kvik-lån.. Og somregel er banken til at snakke med..

Vores bank vil ikke hjælpe os vi har snakket med dem..

men uanset hvad vil vi aldrig tage kvik lån 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Lad være med at tage et kviklån! Det er det dummeste, man kan gøre!

Snak med banken og æd din stolthed. Jeg hader også at låne af familie, men det har været nødvendigt fra tid til anden. Vi har valgt af behandle det rent professionelt, så vi simpelthen laver en lånekontrakt, hvor der står, hvor meget vi har lånt, og hvor meget vi skal betale tilbage hver måned. Det lyder måske som at gøre for meget ud af det, men det gør, at jeg ikke tænker så meget over det. Betalingerne kører over betalingsservice, så det er ikke så anderledes end andre lån og regninger. Hvis det er det, der skal til for en periode, så er det sådan, det er.

Vi har talt med banken og de vil ikke hjælpe vi vil aldrig tage kvik lån så pt har familien hjulpet os så vi i det mindste lige får det til at køre rundt 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Shoptimizer

Det har vi gjort de gange der har været rigtig stramt. 

Hvad er det 

Anmeld Citér

10. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvad er det for opgaver der skal udføres.?

Undskyld det sene svar, men vi står midt i flytterod.

Det er alle mulige opgaver. Det kan være oversættelser, retskrivning/korrektur, anmeldelser m.m

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.