Tjene ekstra penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
19 svar
31 synes godt om
29. juni 2017

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har en ide til hvordan jeg skal tjene ekstra penge hjemmefra.?

vi står pt meget stramt økonomisk pga ekstra regninger så det ser ud til at vi vil mangle ca 7000 kr i juli ��

Vores familie vil gerne hjælpe og er rigtig dejligt men jeg vil helst klare tingene selv..

så tænker om der ikke kan tjenes noget ekstra hjemmefra.

jeg kan ikke tage ekstra arbejde og kan ikke få overarbejde desværre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tror den eneste hurtige løsning er at sælge ud af ting... 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg tror den eneste hurtige løsning er at sælge ud af ting... 

Ja hi har desværre ikke det store at sælge ud af og intet der rigtig har værdi 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Bananaalice

hvad ville det nytte når du først ville få penge til august?

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

hvad ville det nytte når du først ville få penge til august?

Ville være bedst med noget hvor man får udbetalt pengene med det samme eller hver 14 dag..

men ellers ville det hjælpe på den måde at vi meget hurtigere ville kunne betale vores familie da jeg hader at låne penge og især af venner og familie 

Anmeld Citér

30. juni 2017

SanneJensen1

Hej  

Jeg kender udemærket godt din situation! har selv været i den et par gange desværre. 

Jeg har det på samme måde som dig, jeg hader at låne penge af familie og venner, det føles bare forkert  

Når dig og din kæreste netop ved, at I får løn næste måned, så ville jeg personligt tage alt det overarbejde i kan lige nu, og få de ekstra penge på kontoen, men når du skriver det ikke er muligt er det selvfølgelig ærgerligt..

Håber du kan bruge mit svar til noget fornuftigt.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
SanneJensen1 skriver:

Hej  

Jeg kender udemærket godt din situation! har selv været i den et par gange desværre. 

Jeg har det på samme måde som dig, jeg hader at låne penge af familie og venner, det føles bare forkert  

Når dig og din kæreste netop ved, at I får løn næste måned, så ville jeg personligt tage alt det overarbejde i kan lige nu, og få de ekstra penge på kontoen, men når du skriver det ikke er muligt er det selvfølgelig ærgerligt..

Når i skal bruge penge lige nu og her, vil jeg faktisk anbefale jer at besøge  https://minifinans.dk/kviklaan/ Jeg har haft lånt hos dem nogle, da jeg var i samme situation som jer, og det fungerede super fint, både i forhold til at få pengene udbetalt, men også at få afbetalt lånet. Jeg magtede ikke lige at skulle i banken og høre om kassekredit osv. så derfor brugte jeg denne side. 

Håber du kan bruge mit svar til noget fornuftigt.

Lidt sjovt, at du lige er blevet bruger på baby.dk i dag og det første du gør, er at reklamere for et låne firma. Håber ikke at ts hopper på dit råd.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Abracadabra

Hck skriver:

Lidt sjovt, at du lige er blevet bruger på baby.dk i dag og det første du gør, er at reklamere for et låne firma. Håber ikke at ts hopper på dit råd.

To sjæle, én tanke!! Det er fandme skummelt!

Anmeld Citér

30. juni 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Abracadabra skriver:

To sjæle, én tanke!! Det er fandme skummelt!

Enig ��

Anmeld Citér

30. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har en ide til hvordan jeg skal tjene ekstra penge hjemmefra.?

vi står pt meget stramt økonomisk pga ekstra regninger så det ser ud til at vi vil mangle ca 7000 kr i juli ��

Vores familie vil gerne hjælpe og er rigtig dejligt men jeg vil helst klare tingene selv..

så tænker om der ikke kan tjenes noget ekstra hjemmefra.

jeg kan ikke tage ekstra arbejde og kan ikke få overarbejde desværre 

jeg kan ikke huske hvor ofte man bliver lønnet, men hvad med at prøve clickworker.com?

Jeg har brugt den tidligere, og du får løn pr. opgave du laver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.