Er der en ekstra streg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2017

Anonym trådstarter

Så jeg nok ikke gravid så .. ikke noget og gør ved sådan så min test ellers ud med min datter 

har lige taget denne fra normal . Og stregen kom også inden for 2 min og den blev aldrig tydligere med min datter men må vente og se 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Lulu32

Anonym skriver:

Så jeg nok ikke gravid så .. ikke noget og gør ved sådan så min test ellers ud med min datter 

har lige taget denne fra normal . Og stregen kom også inden for 2 min og den blev aldrig tydligere med min datter men må vente og se 

Jeg tror altså den er god nok :-) 

Anmeld Citér

29. juni 2017

BE86

Ej nu må i da stoppe. De er da begge klart positive.  Og i kan da tydeligt se at det ikke er en digital test men en test til en Clearblue monitor. 

Min Clearblue test var mere svag end din til start og blev først tydeligere efter er par dage, og da kunne monitoren først fange den og skrive gravid.

så vent et par dage endnu og så er jeg ret sikker på at din monitor nok skal fortælle dig at du er gravid. 

Anmeld Citér

29. juni 2017

L-Mortil3

Anonym skriver:

Kan tydeligt se 2 streger! Jeg tør bestemt godt sige - velfortjent tillykke!

Anmeld Citér

30. juni 2017

Maalene

Anonym skriver:

Her er der ihvertfald 2 streger og den er tydeligere end de første teste jeg tog med mine piger 

Så jeg vil bestemt også sige stort tillykke og krydse fingre for, at I står med en lille guldklump i armene om 8 måneder 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Tak skal i have jeg er gravid min monitor har idag sagt gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juni 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Tak skal i have jeg er gravid min monitor har idag sagt gravid 

Syntes også det lignede de var positive, måske din monitor bare måler det lidt senere end vores øjne, og den test fra Normal var da også positiv.

Stort tillykke  Hvor langt er du henne så?

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Syntes også det lignede de var positive, måske din monitor bare måler det lidt senere end vores øjne, og den test fra Normal var da også positiv.

Stort tillykke  Hvor langt er du henne så?

Jeg er kun 4+1 så alt kan jo nå og ændre sig endnu men kan se testene bliver mere og mere blå 

nu skal jeg bare stoppe med og teste haha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.