Er der en ekstra streg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2017

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har prøvet i 1,5 år en negativt teste på uendeligvis  ad teste og ikke engang en bio har vi fanget ! 

Men syntes jeg kan ane en streg der kom på 1 min men min mand syntes ikke han kan se den og jeg føler nu at jeg er blevet tosset kan i se noget ?? 

Min monitor siger "ikke gravid" så det kan jeg vel stole på ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Wheelybug

Jeg kan sagtens se to streger. Hvor langt er du henne? :-)

Anmeld Citér

29. juni 2017

Bananaalice

Han skal da have briller.. Om det er gode tegn eller ej, men der er da 2 streger, det kan han ikke benægte  

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg har prøvet i 1,5 år en negativt teste på uendeligvis  ad teste og ikke engang en bio har vi fanget ! 

Men syntes jeg kan ane en streg der kom på 1 min men min mand syntes ikke han kan se den og jeg føler nu at jeg er blevet tosset kan i se noget ?? 

Min monitor siger "ikke gravid" så det kan jeg vel stole på ?? 

Kender ikke testen. Skal den aflæses på stregerne - eller sidder den indeni en elektronisk? Dem med gravid/ikke gravid laver altid 2 streger indeni.

Hvis den skal aflæses sådan der, så er der 2 streger  

Anmeld Citér

29. juni 2017

Mel92

Jeg kan også se to streger. Jeg tror tit at mænd tror at stregerne skal være bragende tydelige før de er positive, men en streg er jo en streg, kan man sige  Jeg krydser for at den er der! 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym trådstarter

Åh fedt og høre 

ja altså testen kommer i sådan en maskine fra Clearblue som så siger gravid og ikke gravid og min sagde ikke gravid er kun 3+4 3+5 så der er jo lidt tid endnu . Dog har jeg brugt en Kina test den er negativ 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Åh fedt og høre 

ja altså testen kommer i sådan en maskine fra Clearblue som så siger gravid og ikke gravid og min sagde ikke gravid er kun 3+4 3+5 så der er jo lidt tid endnu . Dog har jeg brugt en Kina test den er negativ 

Hvis du har brugt en teste fra Clearblue som skriver gravid/ ikke gravid, så er der på de teste ALTID 2 streger, også selvom du IKKE er gravid. Så uanset hvor nedslående det end er, så er du som udgangspunkt ikke gravid, når den skriver dette i displayet.

Anmeld Citér

29. juni 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Åh fedt og høre 

Køb en almindelig du selv kigger på og vurder med den.

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym trådstarter

Der har aldrig været 2 streger på mine Clearblue ? Men ja jeg antager det som om jeg ikke er gravid 

har aldrig set en nr 2 streg være så blå 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Der har aldrig været 2 streger på mine Clearblue ? Men ja jeg antager det som om jeg ikke er gravid 

har aldrig set en nr 2 streg være så blå 

Der er altid 2 streger = ikke gravid, men test indtil mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.