Aristocats skriver:
At en vuggestuemedarbejder fraråder vacciner er i mine øjne rystende - at folk overhovedet fravælger vacciner er rystende nok i forvejen - ikke nok med at man udsætter sine egne børn for livstruende sygdomme, udsætter man også andre helt små unger der ikke er blevet vaccineret endnu for faren! Det er helt og aldeles uacceptabelt og bekymrende at en medarbejder i en vuggestue taler imod vacciner - der er INGEN fordele for ikke at vaccinere der vejer tungere end at gøre det!! Ingen!
Min mand og jeg har også forældrepar i vores omgangskreds der ikke tror på vacciner eller giver helt små børn veganerkost for eksempel - det kan godt være at de i deres øjne gør det de føler er bedst for deres børn, men her kommer jeg altså ind som den slemme og irriterende veninde og taler stærkt imod at man vil sin børn det bedste, men samtidig går imod almene og grundlæggende sundhedsråd - jeg tænker på deres unger, som ikke skal bøde for deres forældres (en smule vildledte) hippie-mentalitet! Jeg synes det er så grelt at nogle forældre STADIG, i 2017, ikke vaccinerer deres børn og de forældrepar vi kender som oven i købet alle er meget gode venner af os, får en kæmpe røvfuld af mig hver eneste gang emnet kommer på banen... jeg er selv en speltkusse der bor i helsekosten og har rosenkvarts om halsen og urtete på kanden, men uanset hvor velmenende folk er, så vil jeg ALDRIG lade mennesker der ikke vaccinerer eller taler imod det gå min næse forbi!
Du har din mening og jeg har min. Men jeg havde stadig ikke blandet mig i en samtale der ikke var henvendt til mig.
"der er INGEN fordele for ikke at vaccinere der vejer tungere end at gøre det!! Ingen! "
I det store billede måske men kan sQ godt forstå de forældre der sidder med børn med slem aluminiumallergi hvor systemet kun til nøds vil anerkende det som vacineskader. Forældre der sidder med børn der kradser deres lår til blods hver gang de har fået rosiner, Leverpostej, solcreme osv... med ting der indeholder aluminium, eller er blevet fragtet eller tilberedt af noget med aluminium.
Dem bebrejder jeg ikke, hvis de ikke vælger at fortsætte vacinationsprogramet.
Og som sagt jeg har fået vacineret mine unger.
Anmeld
Citér