Shopaholic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

præcis :0)

men hvis ikke jeg var sammen med Martin så tror jeg helt bestemt også jeg havde overtrukket kontoen halvreds gange :0)

Feluca09 skriver:

Nemlig..det er ikke det værd... Feluca er jo skide lige glad med alle de ting jeg køber....men kan ikke styre det.... Tror jeg må klippe mit kort over....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

præcis :0)

men hvis ikke jeg var sammen med Martin så tror jeg helt bestemt også jeg havde overtrukket kontoen halvreds gange :0)

Ja der det altså godt a have en mand der ligesom kan holde en lidt igen...det mangler jeg altså...der jo ingen der siger til mig, " a nu må du sku stoppe med a købe alt det lort..du bruger for mange penge..."

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Feluca09 skriver:

Uha jamen velkommen i klubben..smiler... Er du vimmer du får da også købt godt ind... Men ja som du siger...det jo kedeligt bare a være hjemme, laver selvfølgelig også andet med feluca end a shoppe...men kommer da i hvert fald i et center mindst en gang om ugen... Er du vimmer det godt jeg ikke bor i malmø, tror der mange gode sager der ovre..hehe...

smiler det er faktisk ikke engang så slemt pt... i sep var det rigtig grælt... smiler.... men min kæreste smiler heldigvis bare I sep var alle de nye ramte alle de dejlige nye efterårs varer jo butikkerne såh... ja gæt selv....

Anmeld

9. oktober 2009

Lone Jakobsen

nej hvor er det sjovt at læse om.

jeg kender slet ikke til det med bare at shoppe amok. jeg køber ofte noget til mine unger.... men det er helst noget der er sat meget langt ned...fx. 10 eller 15 kr. og ellers er det kun hvis de mangler....og så stadig helst på tilbud.... er vist det man kalder sparsommelig (med et pænt ord)

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

jeg tror det er meget normalt for os kvinder at gaa amok naar vi venter os. jeg brugte oceaner af penge paa babyudstyr men min familie og venner kaldte mig ikke shopaholic. de kaldte det at 'hamstre': Hold da op, Maya, hvor du hamstre'. som et dyr der gor sin rede parat til sine unger.hehe

jeg bruger ikke naer saa mange penge mere, men jeg har taget gemalen i at fjerne et hvis babyblad (potterybarnkids) fra postkassen for jeg ser det. hmmmm

Anmeld

10. oktober 2009

Rose

Hæ hæ.... det er ikke kun gravide der hamstre. Nu er Sani 1 år og Selma næsten 5 år. I dag styrtede jeg ud efter arbejde og ind i nærmeste børnetøjsbutik, som altid har udsalgstøj og købte vildt ind. Turde ikke færtælle det da jeg kom hjem, ha ha! Ungerne mangler jo ikke en dyt! Havde bare brug for at shoppe nyt tøj til dem. Og lever stadig i shopperusen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.