Shopaholic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

NaFe

Er der andre der bare heller ikke kan styre deres shoppe-gen, og specielt under barsel...????

Jeg køber og køber...Ja mest tøj og ting til Feluca... Og kan blive ved og ved.
Nu den første uge i oktober gået og allrede nu har jeg købt alt alt for meget.

Har købt:
en bamse
et styk legetøj
2 stk bodys
3 par busker
4 kjoler
1 par sko
5 par strømpebukser....

Det er hvad jeg har fået købt til feluca denne uge..Og det er IKKE noget hun mangler. Det kun købt fordi jeg syntes det var smart og sødt....
Jeg kan slet ikke styre det... Og ja det altså penge jeg ik har jeg bruger...jeg køre bare kortet igennem.. Og siger gang på gang til mig slev a nu må det stoppe... Og ja nu må det altså stoppe...Men hvordan??

//natasja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Muffinmus

ork ja, kender det....dyrt at gå på barsel:-)
Elsker også at købe tin og tøj til mine unger, kan slet ike lade være når jer noget jeg kan lide til dem:-)Dyrt, billigt, nyt og brugt, alt kommer ind her og jeg eeeelsker det
Maria- der liiiige er kommet til at købe en ny Ed Hardy trøje til sin søn....fy skamme

Anmeld

8. oktober 2009

anna-jonas

Jeg har det største shoppegen...........................det er dælme helt pinligt. Ofte sælger jeg helt nyt og ubrugt tøj, fordi vi bare har alt for meget.

Det handler vel om, at lade være med at tage på shopping...........................eller lade være med at surfe på nettet på shoppingsider.

Anmeld

8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Er der andre der bare heller ikke kan styre deres shoppe-gen, og specielt under barsel...????

Jeg køber og køber...Ja mest tøj og ting til Feluca... Og kan blive ved og ved.
Nu den første uge i oktober gået og allrede nu har jeg købt alt alt for meget.

Har købt:
en bamse
et styk legetøj
2 stk bodys
3 par busker
4 kjoler
1 par sko
5 par strømpebukser....

Det er hvad jeg har fået købt til feluca denne uge..Og det er IKKE noget hun mangler. Det kun købt fordi jeg syntes det var smart og sødt....
Jeg kan slet ikke styre det... Og ja det altså penge jeg ik har jeg bruger...jeg køre bare kortet igennem.. Og siger gang på gang til mig slev a nu må det stoppe... Og ja nu må det altså stoppe...Men hvordan??

//natasja

Hej Sugar....

behøver jeg nævne hvordan mit shopping gen er

Begyndte at liste over mine køb her i okt. Men det var ski ALT for pinligt

Anmeld

8. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Hej Sugar....

behøver jeg nævne hvordan mit shopping gen er

Begyndte at liste over mine køb her i okt. Men det var ski ALT for pinligt

Haha nej tror vist næsten du kan slå mig søde trine.. Du har det jo også med a finde de mest fantastiske hjemmesider man bare ikke kan stå for...vor man lige kommer til a købe bare en lille bitte ting... ;9

Anmeld

8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Haha nej tror vist næsten du kan slå mig søde trine.. Du har det jo også med a finde de mest fantastiske hjemmesider man bare ikke kan stå for...vor man lige kommer til a købe bare en lille bitte ting... ;9

Anmeld

9. oktober 2009

malou

ihhhhhhhhhhhhh hvor jeg bare kender det.. alt for godt. Det er blevet rigtig "slemt" hos mig efter jeg er kommet af med de rest kg fra da jeg ventede mig.. og victor ja.... han får også hele tiden bare en lille ting...- men det er virkelig også kedeligt bare at gå herhjemme uden at tage ud... og her i malmø har vi op til flere forskellige centre + gågaden. Jeg må sige at Victor virkelig er godt opdraget fra spæd af mht at være præmiebarn når vi er ude... super skønt. I denne md har vi købt:

Brune pels benvarmere

2 par leggings

Hylder til gæsteværelset

6 natdragter med fødder fra Joha

Hæklet trøje i musegrå fra H&M

Småfolk bluse med elefanter + turkis pludder bukser

2 par joggingbuks fra H&M marine og grå

LDB body skrup

Bamsestøvler til victor str 20 (VILDT CUTE)

øhhhh ja det var vist det.... indtil videre.. smiler

knus og dejlig shopping resten af md

Anmeld

9. oktober 2009

NaFe

malou skriver:

ihhhhhhhhhhhhh hvor jeg bare kender det.. alt for godt. Det er blevet rigtig "slemt" hos mig efter jeg er kommet af med de rest kg fra da jeg ventede mig.. og victor ja.... han får også hele tiden bare en lille ting...- men det er virkelig også kedeligt bare at gå herhjemme uden at tage ud... og her i malmø har vi op til flere forskellige centre + gågaden. Jeg må sige at Victor virkelig er godt opdraget fra spæd af mht at være præmiebarn når vi er ude... super skønt. I denne md har vi købt:

Brune pels benvarmere

2 par leggings

Hylder til gæsteværelset

6 natdragter med fødder fra Joha

Hæklet trøje i musegrå fra H&M

Småfolk bluse med elefanter + turkis pludder bukser

2 par joggingbuks fra H&M marine og grå

LDB body skrup

Bamsestøvler til victor str 20 (VILDT CUTE)

øhhhh ja det var vist det.... indtil videre.. smiler

knus og dejlig shopping resten af md

Uha jamen velkommen i klubben..smiler... Er du vimmer du får da også købt godt ind... Men ja som du siger...det jo kedeligt bare a være hjemme, laver selvfølgelig også andet med feluca end a shoppe...men kommer da i hvert fald i et center mindst en gang om ugen... Er du vimmer det godt jeg ikke bor i malmø, tror der mange gode sager der ovre..hehe...

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså jeg ville gerne... emn det dutter bare ikke at overtrække kontoen gang på gang.... det er ikke det værd

Anmeld

9. oktober 2009

NaFe

ka-ri-na skriver:

altså jeg ville gerne... emn det dutter bare ikke at overtrække kontoen gang på gang.... det er ikke det værd

Nemlig..det er ikke det værd... Feluca er jo skide lige glad med alle de ting jeg køber....men kan ikke styre det.... Tror jeg må klippe mit kort over....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.