Sommerferielæsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2017

Aristocats

Når du snakker om Helle Helle og Tove Ditlevsen vil jeg også på mit varmeste anbefale Dea Trier Mørch 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2017

Ena

Aristocats skriver:

Når du snakker om Helle Helle og Tove Ditlevsen vil jeg også på mit varmeste anbefale Dea Trier Mørch 

Jeg har faktisk "Vinterbørn" stående. Det kunne godt være det endelig skulle være. Tak for input

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Troldemommi skriver:

Måske Ronja Røverdatter og brødrene løvehjerte kunne være en ide til højtlæsning ��

Ronja Røverdatter er alle tiders idé, den er jeg ret sikker på vil fange min datter  Tak

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Cherraly skriver:

Prøv Khaled Hosseinis bøger, altså til dig selv.

Det er faktisk et meget godt bud og er helt sikkert noget for mig. Jeg har dog læst dem, der er oversat til dansk  

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Christabelle skriver:

Skovpigen Skærv eller Ronja Røverdatter til din datter.

Måske noget Kim Leine til dig selv? Profeterne i Evighedsfjorden er fantastisk.

Tak for input. Jeg kender ikke Kim Leine, så det vil jeg bestemt gå videre med 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Vil helt klart anbefale Momo af Michael Ende som højtlæsning til din datter.

Til dig selv kunne du prøve noget José Saramago, måske.

Meget spændende bud, som jeg ikke selv havde skænket en tanke. Saramago lyder interessant og ham tror jeg det ender med. Tusind tak for fine forslag 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Xolia skriver:

Til din datter er der Piv-bøgerne af Nina Sahl som måske kunne være noget 

Tusind tak for forslag  Jeg vil introducere min datter for dem, og så må vi se, hvad hun synes om det 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

StineW79 skriver:

Her ska vi læse ronja røverdatter og brødrene løvehjerte.

Jeg er i gang med outlander serien, på engelsk. 

Tænker jeg ska i gang med game og throns også.

Og ellers hunger games.

Ken follett.

Dan Brown. Vh Stine 

Ronja Røverdatter og Brødrende Løvehjerte skal helt sikkert med  Jeg tror min datter er Lindgren-fan 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

2017morigen skriver:

Folk og røver i kardemomme by. 

Og ellers så børnenebiblotekar rigtig gode at spøge og de fleste biblioteket har er legeområde så biblioteket som udflugtsmål har altid været et yndet sted for mig og mit barn.

Til dig har jeg lidt svære ved at komme med forslag da jeg tror vi læser lidt forskelligt men nogen gange er det super at komme ud af ens komfort zone når det gælder læsning. Sidste sommer var jeg heldig på biblioteket at de havde lavet forskellige tema pose med 4-5 bøger i. Man kendte kun det overordnede tema og kunne ikke se hvilke bøgerne man lånte før de blev bibbet ud. Jeg fik læst noget som jeg ellers aldrig ville have læst 

Folk og Røvere i Kardemommeby har hun på lydbog og hun elsker den historie  Tak for rigtig fint bud. 

God idé med enoverraskelses pose med bøger 

Anmeld Citér

19. juni 2017

Ena

Carina:-) skriver:

Det lille hus på prærien og de andre i serien er gode til oplæsning.

Til dig selv har jeg ingen inputs da jeg er så ensporet i min læsning at jeg kun læser gys og krimi 

Det var faktisk en meget fin idé, det havde jeg slet ikke tænkt på selv. Så ville jeg også selv få læst "Det lille hus på prærien" og det ville være smart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.