Tidlig test. Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2017

Anonym

Stort tillykke  er du sikker på du er ikke er længere henne? Ved godt der er forskel, men her er min test fra 4+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Anonym

Jeg er ikke længere i tvivl. Det her er testene i dag 3+3. Synes dog det er ekstremt tidligt, at de er så tydelige, men havde en fin positiv ÆL-test den 7. juni, så må da have haft ægløsning den 8.. Det er simpelthen for vildt! 

Ja de er meget tydeligt positive - måske det ee tvillinger 

Kæmpe tillykke, så kan vi jo næsten følges ad  Dette er mine fra i dag 4+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stort tillykke  er du sikker på du er ikke er længere henne? Ved godt der er forskel, men her er min test fra 4+0 

Mange tak  Jeg håber bare det er fordi jeg er længere henne end beregnet, nu hvor der bliver skrevet om en tvillingegraviditet under dig 

Anmeld Citér

18. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja de er meget tydeligt positive - måske det ee tvillinger 

Kæmpe tillykke, så kan vi jo næsten følges ad  Dette er mine fra i dag 4+0 

Uha, det må du ikke engang lave sjov med!!  Håber nu bare der er en enkelt, det har vi plads til - og tak for din lykønskning, det bliver spændende at følges 

Anmeld Citér

18. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Uha, det må du ikke engang lave sjov med!!  Håber nu bare der er en enkelt, det har vi plads til - og tak for din lykønskning, det bliver spændende at følges 

Hehe, langt de fleste får jo også kun én. Og vi er jo meget forskellige i hvor hurtigt vi danner HCG 

Du må lige opdatere når du ved mere konkret med en termin, og når du ikke er anonym længere også, med mindre jeg bliver ikke anonym før dig selvfølgelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.