Tidlig test. Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Om natten er jeg heldigvis ikke generet endnu  så tager nok en test med morgenurin i morgen tidlig og lægger ind

Det lyder spændende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tror du virkelig jeg er gravid?!! 

Og tillykke med din graviditet forresten!

Ja, altså det lyder som jeg har det, og din test minder en del om min (ved ikke om du så de to billeder jeg lagde op?), og på billede nummer 2 kan du jo se hvordan den ser ud i dag. Og der er slet ingen tvivl om at jeg er gravid, har nærmest aldrig haft det så skidt før  Og har næsten hele listen med symptomer.

Så jeg tror du er gravid, ja. Selvfølgelig er der altid en risiko for at det ender med en bio, men min læge rådede mig til at nyde det og tro på det bedste, for der kommer intet godt ud af at gå og frygte det værste hele tiden. Naturen går sin gang uanset hvad man gør.

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, altså det lyder som jeg har det, og din test minder en del om min (ved ikke om du så de to billeder jeg lagde op?), og på billede nummer 2 kan du jo se hvordan den ser ud i dag. Og der er slet ingen tvivl om at jeg er gravid, har nærmest aldrig haft det så skidt før  Og har næsten hele listen med symptomer.

Så jeg tror du er gravid, ja. Selvfølgelig er der altid en risiko for at det ender med en bio, men min læge rådede mig til at nyde det og tro på det bedste, for der kommer intet godt ud af at gå og frygte det værste hele tiden. Naturen går sin gang uanset hvad man gør.

Jo, jeg så dine tests - kan intet se på den første, men den fra 3+5 er da sikker! Det er vildt den er så tydelig så tidligt 

Her min test fra nu, morgen 3+2.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juni 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Jo, jeg så dine tests - kan intet se på den første, men den fra 3+5 er da sikker! Det er vildt den er så tydelig så tidligt 

Jeg kunne ikke se noget på din test fra igår.... men den fra nu her, giver anledning til et tillykke 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg kunne ikke se noget på din test fra igår.... men den fra nu her, giver anledning til et tillykke 

Mange tak!  Er det bare mig, eller er den ikke utroligt tydelig af en 3+2-test at være?

Anmeld Citér

17. juni 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Mange tak!  Er det bare mig, eller er den ikke utroligt tydelig af en 3+2-test at være?

Det er meget forskellige, hvor tydelige lige er. Men der skal heller ikke meget til, før end at du evt. kan være bare 2 dage længere henne, alt efter hvornår ægget har sat sig fast...

Jeg har kun testet før tid 2 gange, begge gange en streg der kunne anes omkring 3+2 og tydelige streger 3+3/4

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja, og i dag har jeg taget en Clearblue, der ligeså fint skriver "Gravid", og mine tests er endnu mere tydelige. Så der er ingen tvivl.

Og det er der i øvrigt heller ikke med din, stort tillykke  Har du udregnet hvornår din termin ca er? Min er ca 24. februar 2018

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, og i dag har jeg taget en Clearblue, der ligeså fint skriver "Gravid", og mine tests er endnu mere tydelige. Så der er ingen tvivl.

Og det er der i øvrigt heller ikke med din, stort tillykke  Har du udregnet hvornår din termin ca er? Min er ca 24. februar 2018

Hvor dejligt! Det kan være jeg også skal få købt sådan en Clearblue!

Jeg har regnet det ud til den 1. marts 2018 

Anmeld Citér

17. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvor dejligt! Det kan være jeg også skal få købt sådan en Clearblue!

Jeg har regnet det ud til den 1. marts 2018 

Ja, det bliver lidt mere konkret når man ser ordet "Gravid", lidt nemmere at tro på så.

Anmeld Citér

18. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det bliver lidt mere konkret når man ser ordet "Gravid", lidt nemmere at tro på så.

Jeg er ikke længere i tvivl. Det her er testene i dag 3+3. Synes dog det er ekstremt tidligt, at de er så tydelige, men havde en fin positiv ÆL-test den 7. juni, så må da have haft ægløsning den 8.. Det er simpelthen for vildt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.