Shitstorm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2017

Skouboe

Der er forskel på at være presset og skælde ud over at du ikke lige gør som han synes, men at begynde at svine dig til er direkte usmageligt og i min verden totalt mangel på respekt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Hej, 

Jeg blev her til aften udsat for en alvor shitstorm fra min mand af.

Til min mands forsvar vil jeg sige at han pt er top top presset og stresset og dermed har en meget kort lunte.

Dette udløses blot af at jeg spørg om han ikke kan skærer sin Vandmelon selv.

Det udløser så en kæmpe sviner omkring hvordan jeg bare er lud doven, gør alting halvhjertet, ikke har noget kamp gejst, at jeg ikke fortjener en skid, at jeg ikke får en krone for ham når jeg ikke engang kan skærer Vandmelon, hvordan jeg intet formål har i livet og hvordan jeg alt tid vil være en taber og en so..

Ved ikke hvad jeg vil have ud af det her opslag. Håber bare nogle vil smide en lille kommentar.. 

Ej noget er da HELT galt. det er da fuldstændig unormalt og i den grad uacceptabelt at kalde sin partner for en so og en taber?? Jeg er komplet målløs??

Anmeld Citér

15. juni 2017

Troldemommi

Har i fået snakket sammen? 

Den der opførsel hører overhovedet ikke hjemme i et forhold....

Anmeld Citér

15. juni 2017

Mullemee

Hold nu op hvor ville jeg bare blive ked af det, hvis min kæreste sagde sådan til mig. Især fordi det der er sagt aldrig kan tages tilbage. Jeg tror jeg ville gøre op med mig selv, om jeg ville være sammen med en, som synes jeg er en taber og en so eller om jeg hellere ville være sammen med mig selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.