Shitstorm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
13 svar
36 synes godt om
14. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg blev her til aften udsat for en alvor shitstorm fra min mand af.

Til min mands forsvar vil jeg sige at han pt er top top presset og stresset og dermed har en meget kort lunte.

Dette udløses blot af at jeg spørg om han ikke kan skærer sin Vandmelon selv.

Det udløser så en kæmpe sviner omkring hvordan jeg bare er lud doven, gør alting halvhjertet, ikke har noget kamp gejst, at jeg ikke fortjener en skid, at jeg ikke får en krone for ham når jeg ikke engang kan skærer Vandmelon, hvordan jeg intet formål har i livet og hvordan jeg alt tid vil være en taber og en so..

Ved ikke hvad jeg vil have ud af det her opslag. Håber bare nogle vil smide en lille kommentar.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

Jullesnulle

Wow

han har godt nok en kort lunte. 

Jeg ville tage en snak med ham og sige at det faktisk gjorde dig rigtig ked af det. 

Det er ikke i orden.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Stivdie

Hold da helt op, det var en voldsom reaktion over et stykke vandmelon! 

Er den stress du nævner noget der har stået på længe? Hvis han virkelig er stresset og har været det igennem længere tid, så vær opmærksom på, at han måske har behov for professionel hjælp. Den stressede er altid den sidste til at indse det. 

Når han er faldet ned igen og til at snakke med, kan du evt spørge ind til hvordan han egentlig har det. Kan han sove om natten? Har han ondt i maven? Har han hovedpine? Har han svært ved at koncentrere sig og holde alle boldene i luften? Det skal ikke komme som de t forhør, men stille og roligt som en ægte bekymring. 

Hvis I ellers har det godt sammen og han normalt (eller tidligere) ikke har været aggressiv og opfarende, så ville jeg nok tage det ret seriøst. 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg blev her til aften udsat for en alvor shitstorm fra min mand af.

Til min mands forsvar vil jeg sige at han pt er top top presset og stresset og dermed har en meget kort lunte.

Dette udløses blot af at jeg spørg om han ikke kan skærer sin Vandmelon selv.

Det udløser så en kæmpe sviner omkring hvordan jeg bare er lud doven, gør alting halvhjertet, ikke har noget kamp gejst, at jeg ikke fortjener en skid, at jeg ikke får en krone for ham når jeg ikke engang kan skærer Vandmelon, hvordan jeg intet formål har i livet og hvordan jeg alt tid vil være en taber og en so..

Ved ikke hvad jeg vil have ud af det her opslag. Håber bare nogle vil smide en lille kommentar.. 

Øh?

Er det noget, der har ulmet længe? - altså har du ikke arbejde og bidrager på samme måde som ham?

Anmeld Citér

14. juni 2017

B&J

Der må virkelig ligge noget i det. Fordi ellers vil jeg da sige hold da op en mega kort lunte.

jeg ville nok lige få snakket med ham om det 

Anmeld Citér

14. juni 2017

FruSteffensen

Tja, jeg ville nok ikke være så forstående som de to andre før mig. Det at han siger at du altid vil være en taber og en so, siger mig at det ikke er et øjebliks fortalelse. Sådan nogle ting dukker ikke bare op, det er da noget man har tænkt før. Og jeg ville ikke bruge mit liv sammen med en der havde bare en snert af den opfattelse af mig.

Den formulering får mig også til at tro at det ikke er første gang han har kaldt sig tilsvarende ting?

Jeg ville tage en snak med ham når han var faldet ned, og gøre det meget klart at han skyldte mig en undskyldning, og sige at hvis han nogensinde kaldte mig tilsvarende igen, så var vi ikke sammen længere.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Carina:-)

Tænker giver nødt til at snakke med ham.

For fint at han er stresset,Men der må ligge noget dybere bag.

Jeg ved fra mig selv st når jeg er til presset kan jeg og så få en hjerneblødning hvis jeg kommer hjem kl 23 og manden lige så 3 afsnit af  house of cards frem for at rydde køkkenet. 

Men der er langt fra det og til det du beskriver.

Så fat i manden .

Anmeld Citér

14. juni 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kort lunte eller ej. Stress eller ej. Min partner skulle fandme aldrig nogensinde kalde mig en taber og en so!! 

En ting er at overreagere, men det der er jo ikke bare en overreaktion på at du ikke skærer hans melon. Det er en tilsvining af dig som person. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

Jullesnulle

Et er at have en kort lunte, men hvad man siger er noget andet.

min mand kan godt tabe hovedet og være irriteret. Men han ville aldrig kalde mig en taber eller so. Og det ville han ikke fordi han inderst inde ikke ser sådan på mig. 

Din man er i følelsernes og stressens vold- men det han kalder dig er (tror jegk) måske et udtryk for noget han går og tænker i en eller anden udstrækning.

Anmeld Citér

15. juni 2017

Bananaalice

Jeg har kort lunte, men ville aldrig flegne sådan der, uden at bryde grædende sammen og fortryde sekundet jeg har sagt det. Jeg har også været presset og stresset og negativ, særligt da jeg var på p-piller, men man plejer som regel at blive så flov over sig selv bagefter, og sur på sig selv over at blive så sur på en anden. 
Det der er der ingen undskyldninger for, og du skal simpelthen sige til ham at det kan godt være han har det svært, men han skal ikke tale sådan til dig. Du skal ikke finde dig i det, for det skal ikke være normalen. Så må han få løst sine problemer, eller finde en måde at tackle sit pres på uden det går udover dig. Fair nok, vi kan alle miste hovedet, men så skal der jo også reageres på det. Det er jo som hvis en bil er i stykker, jamen så skal den jo også fikses. Jeg siger ikke du skal gå fra ham, jeg siger bare der skal tages en handling, der skal kræves behandling, og der skal du være robust nok til at vise du ikke finder dig i det. Han skal ikke tale sådan hvis han synes du virkelig er FOR doven, så må han sige det på en pæn og konstruktiv måde, for du bliver ikke mere aktiv af at blive råbt af. Har han et problem med dig, kan han sige det pænt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.