I går tog jeg en graviditetstest, hvor der inden for tid kom en ultra ultra svag streg frem, en som var noget svær at få øje på. Det var en af de ekstra følsomme tests, som jeg testede på.
Her til morgen tog jeg så en test af samme type som i går (den ekstra følsomme) samt en almindelig strimmeltest. Kunne dog kun tage den efter tre timer, da det var så længe jeg max kunne holde mig i nat (i dagtimerne i går tissede jeg mindst en gang i timen), så det var selvfølgelig ikke så koncentreret, som det gerne måtte have været.
Men inden for tiden kom der en svag streg frem på begge tests. Den er en smule tydeligere på den ekstra følsomme test, end på den almindelige. Men synes den er tydeligere på begge tests end den var i går, dog stadig svag.
Ifølge mine beregninger skulle jeg kun være 3+3 i dag, og forventer (ikke) mens om to dage, så ved godt jeg har testet tidligt, men jeg har bare så mange tegn på graviditet.
Kan I se stregerne på mine tests i dag? De to første billeder er af den ekstra følsomme test og de to sidste billeder er af den almindelige test.
I må MEGET gerne kommentere, vil også gerne høre jeres erfaringer.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér