Dåsetomater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2017

Aristocats

Lenchick skriver:

Disse her:

Disse bruger jeg også, kan varmt anbefales 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Sprit25 skriver:

Lav det selv. 

Køb tomat, skold dem, flå dem, mos dem og han dem så kan du selv styre hvordan og hvorledes 

Det ville klart være bedst. Men det her er et af de steder jeg godt kunne tænke mig at "snyde" lidt

Anmeld Citér

14. juni 2017

Cherraly

Lenchick skriver:

De skal være økologiske og ikke fra dåse. Pappakker fra Änglamark er rigtig gode

Tak, dem vil jeg også smage på 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Cherraly

Aristocats skriver:

Disse bruger jeg også, kan varmt anbefales 

Det er noteret, vil prøve, tak 

Anmeld Citér

14. juni 2017

altogintet

Cherraly skriver:

Har brug for et råd omkring køb af dåsetomater/hakkede/flåede... Det er ikke noget jeg bruger ret meget i madlavningen, og holdt faktisk stort set op efter vi herhjemme kunne se, at datteren fik lidt mærkelig mave af det da hun var mindre. Hun blev næsten altid rød ved numsen da det skulle ud igen, som om det var tomatsyren der gjorde det.

Men tænkte lige på hvad jeg skulle lave af mad i morgen, og vil gerne forsøge igen. Kan I råde mig til hvad I synes er de bedste dåsetomater? Det skal jo helst være noget der ikke er så surt, og der er en del at vælge imellem... På forhånd tak.

Jeg bruger for det meste bare de billige fra enten Liva eller Rema. Konserves er konserves, og synes de er mindst lige så gode som de dyre For det meste bruges det jo i sammenkogte retter alligevel

Anmeld Citér

14. juni 2017

Cherraly

altogintet skriver:

Jeg bruger for det meste bare de billige fra enten Liva eller Rema. Konserves er konserves, og synes de er mindst lige så gode som de dyre For det meste bruges det jo i sammenkogte retter alligevel

Jo, sådan har jeg det jo egentlig også selv. Men håbede på at finde nogle der var mindre syrlige end andre, for datterens skyld. 

Anmeld Citér

15. juni 2017

altogintet

Cherraly skriver:

Jo, sådan har jeg det jo egentlig også selv. Men håbede på at finde nogle der var mindre syrlige end andre, for datterens skyld. 

Det ved jeg ikke om findes, så der kan jeg desværre ikke hjælpe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.