Dreng / Pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Lærke & Lucas

MissJuels skriver:

Hej alle sammen..

Jeg er gravid i 7 uge, og har en fuldstændig klar fornemmelse af at det er en dreng. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har læst noget et sted om at man har mindre kvalme når det er en dreng osv.

Men vil høre jer, om der har været nogle ''tegn'' i jeres graviditet der har 'bekræftet' myten om at man nærmest kan forudsige kønnet alt efter hvordan man har det i graviditeten. Jeg har hørt at når man venter en dreng har man mindre kvalme/slet ingen og ens mave bliver mere spids og rund foran, end hvis det er en pige hvor man bliver mere tyk over det hele, er der nogen af jer der kan nikke genkendene til det? 

Håber i vil dele lidt erfaringer med mig

Hej.
Jeg har ikke haft nogen gener i min graviditet overhovedt og jeg har fået en pige. Så ville helt klart sige at det er en myte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Harfeletten

malou skriver:

Jeg har en dreng og havde ALDRIG kvalme, aldrig opkast, ingen vand i kroppen, ingen strækmærker men min mave var kugle rund... dog lidt spids til sidst men det var fordi han lå og puffede sit ben ud i maveskindet super hyggeligt

knus malou

Det samme her .. Ingen kvalme, ingen opkast, ingen strækmærker, og en kuglerund mave - Rigtig lækker graviditet
Og ja, jeg fik også en lækker lille fyr

Anmeld

8. oktober 2009

Misjelle

Jeg fik en dreng og havde kun kvalme i 3 ugers tid .

Anmeld

8. oktober 2009

Ox.

MissJuels skriver:

Hej alle sammen..

Jeg er gravid i 7 uge, og har en fuldstændig klar fornemmelse af at det er en dreng. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har læst noget et sted om at man har mindre kvalme når det er en dreng osv.

Men vil høre jer, om der har været nogle ''tegn'' i jeres graviditet der har 'bekræftet' myten om at man nærmest kan forudsige kønnet alt efter hvordan man har det i graviditeten. Jeg har hørt at når man venter en dreng har man mindre kvalme/slet ingen og ens mave bliver mere spids og rund foran, end hvis det er en pige hvor man bliver mere tyk over det hele, er der nogen af jer der kan nikke genkendene til det? 

Håber i vil dele lidt erfaringer med mig

Jeg havde VOLDSOM kvalme i min graviditet, havde en kuglerund mave, og det hele satte sig kun på maven, og jeg fik en pige
Jeg havde dog, da jeg fandt ud af jeg var gravid, en stensikker fornemmelse af at det var en pige, selvfølgelig kunne jeg ikke vide det, men det var bare den følelse jeg havde

Anmeld

9. oktober 2009

MissJuels

Tusind tak for alle jeres svar,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.