Dreng / Pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

MissJuels

Hej alle sammen..

Jeg er gravid i 7 uge, og har en fuldstændig klar fornemmelse af at det er en dreng. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har læst noget et sted om at man har mindre kvalme når det er en dreng osv.

Men vil høre jer, om der har været nogle ''tegn'' i jeres graviditet der har 'bekræftet' myten om at man nærmest kan forudsige kønnet alt efter hvordan man har det i graviditeten. Jeg har hørt at når man venter en dreng har man mindre kvalme/slet ingen og ens mave bliver mere spids og rund foran, end hvis det er en pige hvor man bliver mere tyk over det hele, er der nogen af jer der kan nikke genkendene til det? 

Håber i vil dele lidt erfaringer med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

christina2412

jeg venter en dreng, og jeg har haft kvalme og opkast til jeg nåede 15-16  uger. og der er nu vendt tilbage med opkast om morgen og kvalme og halsbrand resten af dagen. min mave sidder lige foran, har intet på røv og sidde.

jeg var sikker på jeg fik en dreng, men nu ik pga nogen tegn i graviditeten, det var bare noget jeg var sikker på så snart jeg opdagede jeg var gravid

jeg har aldrig troet på alt det der med kvalme ikke kvalme hvordan maven sidder osv

christina 35+0

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Jeg fik en dreng og har kastet op under hele graviditeten og haft rigtih meget kvalm...
Jeg har så hørt at hvis man kaster meget op og har kvalme bliver det en dreng

Anmeld

8. oktober 2009

dorthemus

Jeg har også en meget klar fornemmelse af, at jeg venter en dreng....og har MEGA MEGET MONSTER KVALME

Knus
Dorthe 7 +1

Anmeld

8. oktober 2009

MissJuels

okay, vildt nok.. det er det stik modsatte af hvad jeg har hørt.. nååh, men så skal man nok bare ikke tage det til sig , det med de myter..

Håber bare ikke jeg bliver skuffet hvis det er en pige, ville virkelig få dårlig samvittighed..

Men tak, for jeres svar

Anmeld

8. oktober 2009

forår

Jeg venter en pige og har næsten ingen kvalme haft og har slet ikke kastet op...endnu ihvertfald

Dea 30+5

Anmeld

8. oktober 2009

frk andreasen

da jeg blev gravid 1 gang.  med min datter havde jes stort set ingen kvalme.. nu er jeg gravid igen i uge 17. denne gang har jeg været dødsyg fra uge 8 til uge 14. og har alle mulige gener som feks. hovedepine og er svimmel. så nu er jeg spændt på om det så er en dreng jeg venter mig da denne graviditet overhovedet ikke ligner den med min datter..

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Jeg har en dreng og havde ALDRIG kvalme, aldrig opkast, ingen vand i kroppen, ingen strækmærker men min mave var kugle rund... dog lidt spids til sidst men det var fordi han lå og puffede sit ben ud i maveskindet super hyggeligt

knus malou

Anmeld

8. oktober 2009

rebekkachristensen

jeg var sikker på at jeg ventede en pige med det samme....! ik pga nogle tegn, bare at jeg vidste det... og det er en pige men jeg havde kvalme og opkast til og med uge 19.... og jeg aner ikke hvor meget jeg har tabt mig, men det er helt vildt.. så har stadig ikke taget på endnu og jeg er i uge 28.. det er så forskelligt.. det er meget individuelt tror jeg.. men hvis du tror det er en dreng, så må det nærmest være

Anmeld

8. oktober 2009

bagger26

Da jeg var gravid med min søn havde jeg ingen spor af kvalme, ingen problemer overhovedet udover noget halsbrand de sidste par måneder af graviditeten. Man kunne ikke se på mig jeg var gravid bagfra og maven var meget spids. Så min graviditet med ham passer på det man siger om drenge graviditeter.

Nu er jeg gravid igen, har fået af vide jeg venter en pige. Og denne graviditet er fuldstændig modsat den med min søn. Jeg begyndte at døje med kvalme før jeg kunne teste positivt, og havde kvalme til jeg var i uge 15 ca. Og jeg er denne gang gravid hele vejen rundt. Så man må sig jeg mine graviditeter følger myten.. 
.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.