Føler sig overset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2017

2017morigen

Anonym skriver:

Tak for dit svar  

Det vil jeg prøve at læse. Det nok rigtig. Vil dog sige, at jeg har udtrykt over for ham at jeg mangler at putte, ligge tæt, sex, f. Eks. Se noget tv sammen. Eller bare bruge lidt tid sammen. 

Det faktisk rigtig. Sådan havde jeg ikke tænkt over det.  

Jeg kan også kun anbefale den bog. Vi fik den som gave fra præsten/menighedsrådet da vi blev gift i kirken. Han skriver faktisk en del ting som kan bruges. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2017

2017morigen

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Det gav stof til eftertanke. 

Nu er det godt nok vores andet barn. Men der er alligevel en del af det du skriver der giver mening. 

Jeg må prøve at tage en snak med ham. 

Jeg er også gravid med mit andet barn og ja man har fået arbejdet med mange ting i forbindelse med den første, men visse ting popper op igen. 

Syntes selv at det er lidt svære at bære par denne gang da der også skal køres en ret normal hverdag for den første skyld og der ved er mindre overskud som par. Men pokker hvor det hjalp at komme på barsel, så arbejde ikke skal have sin del af overskuddet. Så er der bedre plads til mand og barn 

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Jeg kan også kun anbefale den bog. Vi fik den som gave fra præsten/menighedsrådet da vi blev gift i kirken. Han skriver faktisk en del ting som kan bruges. 

�� 

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Jeg er også gravid med mit andet barn og ja man har fået arbejdet med mange ting i forbindelse med den første, men visse ting popper op igen. 

Syntes selv at det er lidt svære at bære par denne gang da der også skal køres en ret normal hverdag for den første skyld og der ved er mindre overskud som par. Men pokker hvor det hjalp at komme på barsel, så arbejde ikke skal have sin del af overskuddet. Så er der bedre plads til mand og barn 

Det tror jeg helt sikkert du har ret i  

Det håber jeg også er tilfældet her.

Jdg har lige to ugers arbejde. Tre ugers ferie og så fire en halv uges arbejde så står den på barsel.  

Jeg glæder mig virkelig, da jeg kan mærke, at det hele tynger.

Anmeld Citér

11. juni 2017

Bananaalice

Klassisk 7 års krise så Ved godt det kan være noget fis. men det er jo klassiskt. 

Læs lidt på google om det:
https://www.google.dk/search?q=7+%C3%A5rs+krise&oq=7+%C3%A5rs+krise&aqs=chrome..69i57j0l5.1519j0j7&{google:bookmarkBarPinned}sourceid=chrome&{googlemniboxStartMarginParameter}ie=UTF-8

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Klassisk 7 års krise så Ved godt det kan være noget fis. men det er jo klassiskt. 

Læs lidt på google om det:
https://www.google.dk/search?q=7+%C3%A5rs+krise&oq=7+%C3%A5rs+krise&aqs=chrome..69i57j0l5.1519j0j7&{google:bookmarkBarPinned}sourceid=chrome&{googlemniboxStartMarginParameter}ie=UTF-8

Måske hehe. Bortset fra at vi har haft den er par gange gennem tiden :p

Hehe 

Anmeld Citér

11. juni 2017

2017morigen

Anonym skriver:

�� 

Øh, jeg ved heller ikke lige hvad der skete men det var et svar på dette indlæg:

Prøv at læse kærlighedens sprog tror jeg den hedder.

man kan ikke bare sige man savner kærlighed og nærvær. Find ud af om det er en lille gave i ny og næ du savner eller berøring eller at han gør dig tjenester fx

en mand kan føle han giver kærlighed ved at bygge/ renovere et skur. Men det kan opfattes helt anderledes. 

Det du beder om er meget ukonkret. Få det gjort konkret og vær åben overfor hvad han har brug for.

Jeg mener at den hedder kærlighedens fem sprog  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.