Mon man snart tør tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2017

Michelle21

altogintet skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre . Er det kun murren i underlivet, eller bløder du også? Selv plejer jeg at have murren en lille uges tid før menstruation, MEN begge gange jeg har været gravid, har jeg altså haft samme følelse. Så måske der er håb endnu 

Jeg blødte en smule imorges da jeg gik på toilet, men siden har der ikke været noget, kun meget lidt lyserød, 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2017

altogintet

Michelle21 skriver:

Jeg blødte en smule imorges da jeg gik på toilet, men siden har der ikke været noget, kun meget lidt lyserød, 

Okay, så er det stilnet lidt af. Det er godt at høre

Jeg synes stadig du skal ringe til din læge i morgen, og sige at du gerne vil ind på et afbud i løbet af ugen (hvis du selvfølgelig har mulighed for det rent praktisk ift. arbejde)

Synes der er uendelig lang tid til på fredag, og så må det virkelig ikke være rart at gå med uvished.

Anmeld Citér

10. juni 2017

Michelle21

altogintet skriver:

Jeg synes stadig du skal ringe til din læge i morgen, og sige at du gerne vil ind på et afbud i løbet af ugen (hvis du selvfølgelig har mulighed for det rent praktisk ift. arbejde)

Synes der er uendelig lang tid til på fredag, og så må det virkelig ikke være rart at gå med uvished.

Jeg tænker også lidt og prøve og ringe til lægen, men jeg tør bare ikke have noget håb oppe,, da jeg ventede min søn kunne jeg ikke teste positiv herhjemme. så jeg håber måske lidt på den endelig er der

Anmeld Citér

10. juni 2017

Michelle21

altogintet skriver:

Gad vide om det kan være positivt at jeg kun har lidt murren i den ene side, men er bare så nervøs for det lyserøde engang imellem når jeg tørrer mig 

Anmeld Citér

11. juni 2017

altogintet

Michelle21 skriver:

Gad vide om det kan være positivt at jeg kun har lidt murren i den ene side, men er bare så nervøs for det lyserøde engang imellem når jeg tørrer mig 

Kan godt forstå det gør dig nervøs  Har du blødt mere i går eller i dag? 

Anmeld Citér

11. juni 2017

Charlotte Tishøj

Bare lad være med at tro på det - du får ikke noget andet barn...

Anmeld Citér

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Charlotte Tishøj skriver:

Du er squ ikke rar at høre på

Anmeld Citér

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Du er squ ikke rar at høre på

Så lad være - der er ingen, der tvinger dig til det

Anmeld Citér

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Så lad være - der er ingen, der tvinger dig til det

Næ men derfor kan jeg godt kommentere det

Anmeld Citér

13. juni 2017

Michelle21

Hvor er du dog modbydelig og hører på. Føj 

Hvad skulle det til for?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.