Mon man snart tør tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2017

BigHope13

Åhh jeg håber og krydser virkelig fingre for at der følger en positiv test om en uges tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

Michelle21

Yoga_mor skriver:

Tak   Han bliver 4 til september 

Ja okay, men krydser fingre for jer  

Anmeld Citér

9. juni 2017

Michelle21

BigHope13 skriver:

Åhh jeg håber og krydser virkelig fingre for at der følger en positiv test om en uges tid 

Mange tak søde, jeg synes det er ved at være vores tur nu, men ved ikke om jeg tør håbe på det, men kunne da godt være symptomer kan det ikke ?  

Anmeld Citér

9. juni 2017

BigHope13

Michelle21 skriver:

Mange tak søde, jeg synes det er ved at være vores tur nu, men ved ikke om jeg tør håbe på det, men kunne da godt være symptomer kan det ikke ?  

Synes helt sikkert også det skal være jeres tur nu ❤❤ og jo vil helt sikkert mene det kan være symptomer på en graviditet. Har dog aldrig selv prøvet at at små bløde op til men man læser jo mange der har oplevet implantations blødning osv. Så jeg krydser virkelig fingre for det er sådan noget i jeres tilfælde 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Michelle21

BigHope13 skriver:

Synes helt sikkert også det skal være jeres tur nu ❤❤ og jo vil helt sikkert mene det kan være symptomer på en graviditet. Har dog aldrig selv prøvet at at små bløde op til men man læser jo mange der har oplevet implantations blødning osv. Så jeg krydser virkelig fingre for det er sådan noget i jeres tilfælde 

Mange tak, der var også kun en bitte smule da jeg tørrede mig efter besøg til middag, og der er en uge til mens skal komme

Anmeld Citér

9. juni 2017

altogintet

Michelle21 skriver:

14 dage. også derfor det her er så frusterende 

Åh ja, det kan jeg godt se. Det var godt nok også hurtigt første gang ☺️ Held og lykke med projekt baby i hvert fald 

www.altogintet.dk

Anmeld Citér

10. juni 2017

Michelle21

Michelle21 skriver:

Hej alle.

Jeg ved snart ikke om jeg tør tro på den mere, min kæreste og jeg har snart prøvet i over 2 år at lave nr 2, men jeg ved ikke om jeg tør tro på den måske kunne være der i denne mdr ?

Jeg har en smule murren i underlivet, jeg føler mine bryster er blevet lidt tungere og jeg er så træt, og her til middag havde jeg en minimal blødning, men der er 1 uge til mens skal komme, ved ikke om jeg tør tro på noget eller min krop bare spiller mig et puds  

Øv. Er måske lidt bange for jeg har fået mens her til morgen. Forstår det ikke. Det skulle først komme om en uge. Har ikke rigtig ondt som jeg plejer og have. Jeg har bare lidt murren i underlivet. Øv hvor er jeg træt af det. 

Anmeld Citér

10. juni 2017

Michelle21

altogintet skriver:

Åh ja, det kan jeg godt se. Det var godt nok også hurtigt første gang ☺️ Held og lykke med projekt baby i hvert fald 

www.altogintet.dk

Øv. Er måske lidt bange for jeg har fået mens her til morgen. Forstår det ikke. Det skulle først komme om en uge. Har ikke rigtig ondt som jeg plejer og have. Jeg har bare lidt murren i underlivet. Øv hvor er jeg træt af det. 

Anmeld Citér

10. juni 2017

Michelle21

BigHope13 skriver:

Anmeld Citér

10. juni 2017

altogintet

Michelle21 skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre . Er det kun murren i underlivet, eller bløder du også? Selv plejer jeg at have murren en lille uges tid før menstruation, MEN begge gange jeg har været gravid, har jeg altså haft samme følelse. Så måske der er håb endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.