Vægtskøn uge 36+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2017

Flomama

Nu har jeg slet ikke prøvet at gå til uge 36 så jeg ved ikke hvor meget du kan bruge det til  

nr 1 er vuderet til 1900 gram i uge 31+2 en uge senere blev han født med en kampvægt på 2232 gram og 49 cm han havde dog meget vand i kroppen og tabte sig til 2005 gram. 

Nr 2 er vuderet til 450 gram i uge 23

900 gram i uge 27 han blev født 29+0 med en vægt på 1540 gram. Og 44 cm 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

AnoMom

Viventerpådig skriver:

Hej piger

Er førstegangs gravid og var til jordmor i går 36+2, hvor lille manden i maven blev skønnet til 2600 g.

Hvad blev jeres babyer skønnet til omkring uge 36, hvad vejede de da de blev født og hvilken uge fødte I i?

Nogenlunde det samme. Omkring 24-2500 g. 

Da jeg lå med veer og skulle føde blev baby skønnet til 36-3700 g

ud kom 3170 g og 49 cm. 

Og det var til trods for at jeg blev scannet en gang om måneden fra uge 20. Så var alle skøn forkerte. Både hos jm og scanninger  

Fødte 40+2

Anmeld Citér

8. juni 2017

sandramor

Viventerpådig skriver:

Hold da op 

Hi hi ja hun ville fremad... blev vækst scannet hver 3 uge fra uge 20 og det gik så stærkt at de regnede med hun ville ende på omkring de 5 kg 

Heldigvis sætte hun tempoet lidt ned i slutningen 

Anmeld Citér

8. juni 2017

MorTilN

sandramor skriver:

Hi hi ja hun ville fremad... blev vækst scannet hver 3 uge fra uge 20 og det gik så stærkt at de regnede med hun ville ende på omkring de 5 kg 

Heldigvis sætte hun tempoet lidt ned i slutningen 

Ja det må man da sige hun vil, dejligt at hun sat farten ned til sidst

Anmeld Citér

8. juni 2017

sandramor

Viventerpådig skriver:

Ja det må man da sige hun vil, dejligt at hun sat farten ned til sidst

Jaah må sige at tanken om at hun skulle blive SÅ stor ikke helt passede ind i mine planer.... og der lyttede hin åbenbart til

Anmeld Citér

8. juni 2017

Stivdie

Her blev musen skønnet til 2450 g i ca 35+2, og vi blev igen i 37+2 hvor hun blev skønnet til ca 2885 g.

Jeg fødte 3 dage senere i 37+5, en fin lille pige på 2485 g, og de var noget overraskede på stuen over at hun var 400-500 g mindre end forventet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.