Er jeg gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg tog en test her til morgen og den var desværre negativ

Jeg tænker ikke, at en test kan blive positiv, når først den har været negativ?

Var ellers så sikker på at den var der denne gang, jeg har ALDRIG prøvet at teste positivt før, så nok også derfor jeg ikke helt kunne tro mine egne øjne

Jeg skal have min mens i imorgen og min test dag er på søndag, så jeg må jo bare krydse  alt jeg har for at den udebliver!

jeg forstår slet, slet ikke hvordan man kan have så svært ved at blive gravid, det er nu min 4 gang jeg er blevet insemineret og ved ikke om i andre også har det eller har haft det som jeg, at man næsten ikke kan overstkue at skulle igang igen

men lige meget hvad så er jeg ikke typen der giver op og er sikker på det nok skal lykkes, det er bare et spørgsmål om tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

C85

Anonym skriver:

Var ellers så sikker på at den var der denne gang, jeg har ALDRIG prøvet at teste positivt før, så nok også derfor jeg ikke helt kunne tro mine egne øjne

Jeg skal have min mens i imorgen og min test dag er på søndag, så jeg må jo bare krydse  alt jeg har for at den udebliver!

jeg forstår slet, slet ikke hvordan man kan have så svært ved at blive gravid, det er nu min 4 gang jeg er blevet insemineret og ved ikke om i andre også har det eller har haft det som jeg, at man næsten ikke kan overstkue at skulle igang igen

men lige meget hvad så er jeg ikke typen der giver op og er sikker på det nok skal lykkes, det er bare et spørgsmål om tid

Kram til dig! 

Vi var også igennem 4 insemineringer, mistede helt klart troen på det undervejs. Hos os var det icsi, der skulle til. Det lykkedes i første forsøg. 

Er du alene om det eller er der en årsag til barnløsheden?

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Kram til dig! 

Vi var også igennem 4 insemineringer, mistede helt klart troen på det undervejs. Hos os var det icsi, der skulle til. Det lykkedes i første forsøg. 

Er du alene om det eller er der en årsag til barnløsheden?

Jeg har valgt at være alene, så går det også igennem alene. Synes til tider at det ggodt kkan være svært og jeg har 6 forsøg i det hele og ellers skal jeg have befrugtet et æg og sat op.

nej umildbart skulle der ikke være noget, de siger jeg er sund og rask og også med den alder jeg har burde det hele se fint ud, så det er også derfor at tankerne flyver omkring, hvorfor det ikke bare vil lykkes

Hvad er det nu icsi er?

men dejligt det lykkes for jer i første forsøg

jeg håber også snart det lykkes her

Anmeld Citér

5. juni 2017

C85

Anonym skriver:

Jeg har valgt at være alene, så går det også igennem alene. Synes til tider at det ggodt kkan være svært og jeg har 6 forsøg i det hele og ellers skal jeg have befrugtet et æg og sat op.

nej umildbart skulle der ikke være noget, de siger jeg er sund og rask og også med den alder jeg har burde det hele se fint ud, så det er også derfor at tankerne flyver omkring, hvorfor det ikke bare vil lykkes

Hvad er det nu icsi er?

men dejligt det lykkes for jer i første forsøg

jeg håber også snart det lykkes her

Icsi er reagensglasbehandling, men i stedet for at sædcellen selv finder ind i ægget (som ved alm. IVF), bliver den hjulpet derind. Det er den metode der bruges, når sædkvaliteten er for nedsat til, at man mener andet kan lykkes.

Kan godt forstå de tanker du gør dig, det tror jeg er helt normalt, når man går igennem de her ting. Der er jo desværre ingen garantier, hvilket jo også er med til at bekymre. Vi var i behandlingsregi i 1 år og 3 mdr. før det lykkedes, men vi blev så også bremset lidt af lang ventetid i det offentlige.

Krydser fingre for, at det snart lykkes for dig! 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Icsi er reagensglasbehandling, men i stedet for at sædcellen selv finder ind i ægget (som ved alm. IVF), bliver den hjulpet derind. Det er den metode der bruges, når sædkvaliteten er for nedsat til, at man mener andet kan lykkes.

Kan godt forstå de tanker du gør dig, det tror jeg er helt normalt, når man går igennem de her ting. Der er jo desværre ingen garantier, hvilket jo også er med til at bekymre. Vi var i behandlingsregi i 1 år og 3 mdr. før det lykkedes, men vi blev så også bremset lidt af lang ventetid i det offentlige.

Krydser fingre for, at det snart lykkes for dig! 

Det er det jeg skal, hvis ikke det lykkes mig i mine to sidste forsøg, men da kun godt der er flere muligheder .

jeg skal også igennem det offentlige og de siger der er en ventetid på omkring 8 måneder.

men tusind tak for dine svar

det er altid rart at høre andres historier og vide der rent faktisk er håb

Anmeld Citér

5. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg gik 10 dage over forventet mens da jeg var gravid med min søn og det var en utrolig utydelig test jeg stod med. Jeg producerede ikke så meget hcg i starten og derfor var jeg længe om test. Så tab ikk modet før du får din mens 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg gik 10 dage over forventet mens da jeg var gravid med min søn og det var en utrolig utydelig test jeg stod med. Jeg producerede ikke så meget hcg i starten og derfor var jeg længe om test. Så tab ikk modet før du får din mens 

Jamen en positiv test igår og en negativ i dag?

Jeg ved ikke hvor stor chancen så er når jeg nu allerede har fået en negativ test selvom den var positiv igår.

Håber og kysser dog stadig finger for at jeg er det

Anmeld Citér

5. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jamen en positiv test igår og en negativ i dag?

Jeg ved ikke hvor stor chancen så er når jeg nu allerede har fået en negativ test selvom den var positiv igår.

Håber og kysser dog stadig finger for at jeg er det

Og det er samme mærke du har testet med?

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym trådstarter

Og det er samme mærke du har testet med?

Ja

Anmeld Citér

5. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja

Hmm. Så tyder det nok på en bio ja der er gået til grunde allerede. 

Det sker rigtig ofte. Også derfor drt anbefales ikke at teste før testdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.