Er jeg gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.042 visninger
23 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er ny herinde og er igang med fecilitetsbehandling. Dette er nu min 4 gang jeg prøver at blive gravid og tog denne test i morges. Jeg har KUN oplevet negative test, så jeg ved ikke om det bare er mig der ser noget, som ikke er der fordi jeg virkelig håber på at det er lykkes denne gang eller om i ren faktisk også ser det samme som jeg?

jeg tager selvfølgelig en test mere i morgen, men vil gerne høre hvad i andre ser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

Aristocats

Jeg ser en streg 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg ser en streg 

Jeg synes godt nok det er svært og se, men de andre gange, hvor den har været negativ har der aldrig været andet end en streg og nu synes jeg bare det ligner at man kan ane den anden 

Jeg havde kvalme og ondt i maven fredag aften og kastede så op tidlig lørdag morgen

Jeg ved ikke om det måske kan være da ægget har sat sig fast. 

Jeg tør næsten ikke tro mine egne øjne fordi det netop ikke har lykkes de andre gange

Anmeld Citér

4. juni 2017

koeapabshicar

Hvis du er i fertilitetsbehandling har du så fået ægløsningssprøjte? For så skal du jo huske at først teste når den er ude af kroppen :-) Men udover det så kan jeg godt se en streg mere :-)

Anmeld Citér

4. juni 2017

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Hvis du er i fertilitetsbehandling har du så fået ægløsningssprøjte? For så skal du jo huske at først teste når den er ude af kroppen :-) Men udover det så kan jeg godt se en streg mere :-)

Ja, jeg har fået en ægløsningsprøjte 

MEN... jeg har testet på samme tidspunkt de andre gange, hvor den har vist negativ, så den plejer at være ude af kroppen på dette tidspunkt.

Anmeld Citér

4. juni 2017

koeapabshicar

Okay jeg har aldrig selv testet når jeg har været i behandling og kan ikke huske om det er 10 eller 14 dage efter sprøjten man må teste. Men som sagt jeg kan godt se en streg :-) Så tillykke med det :-)

Anmeld Citér

4. juni 2017

Anonym trådstarter

Okay jeg har aldrig selv testet når jeg har været i behandling og kan ikke huske om det er 10 eller 14 dage efter sprøjten man må teste. Men som sagt jeg kan godt se en streg :-) Så tillykke med det :-)

Har du aldrig selv testet?

Jeg kan heller ikke huske det, men de sidste par gange har den i hvert fald været ude af kroppen på samme tidspunkt og det mærkelige er, at jeg havde mavesmerter fredag og kastede op lørdag morgen og stadig havde lidt med maven igår og i dag var alt normalt. Jeg har aldrig kunne mærke noget som helst, men denne gang kunne jeg mærke der skete en masse og det passede også med en uge efter inseminationen.

Mange tak selvom jeg nu lige venter lidt med at blive alt for glad før jeg ser min menstrarion udebliver

Anmeld Citér

5. juni 2017

koeapabshicar

Anonym skriver:

Har du aldrig selv testet?

Jeg kan heller ikke huske det, men de sidste par gange har den i hvert fald været ude af kroppen på samme tidspunkt og det mærkelige er, at jeg havde mavesmerter fredag og kastede op lørdag morgen og stadig havde lidt med maven igår og i dag var alt normalt. Jeg har aldrig kunne mærke noget som helst, men denne gang kunne jeg mærke der skete en masse og det passede også med en uge efter inseminationen.

Mange tak selvom jeg nu lige venter lidt med at blive alt for glad før jeg ser min menstrarion udebliver

Nej jeg har fået taget blodprøve 14 dage efter æu eller inseminering. (Kan ikke huske om det også var 14 dage efter inseminering det er så lang tid siden). :-) Har ikke turde snyde teste i frygt for at få en falsk positiv :-) 

jeg krydser fingre for dig alt hvad jeg kan :-) Hvornår skal den udeblive? :-)

Anmeld Citér

5. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej

Jeg er ny herinde og er igang med fecilitetsbehandling. Dette er nu min 4 gang jeg prøver at blive gravid og tog denne test i morges. Jeg har KUN oplevet negative test, så jeg ved ikke om det bare er mig der ser noget, som ikke er der fordi jeg virkelig håber på at det er lykkes denne gang eller om i ren faktisk også ser det samme som jeg?

jeg tager selvfølgelig en test mere i morgen, men vil gerne høre hvad i andre ser

Jeg ser også en streg

Anmeld Citér

5. juni 2017

Carina:-)

Jeg kan også se en streg hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.