Shitstorm mod Beckham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2017

Bb2015

Folk er sarte. 

I min optik har børn brug for kærlighed og at forældre viser kærlighed er kun dejligt. Synes simpelthen det er noget pjat hver gang det sker. Tror også det var Drew Barrymore som fik høvl for det. Folk er for bly og sarte og ser syndere alle vejne hvor der egentlig bare er kærlighed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

Christabelle

Årh hvor skal folk dog snart slappe af..... han kysser sin datter på munden - big f*cking deal. 

Der er simpelthen så meget kærlighed i det billede... min kæreste kysser også vores datter på munden (gør jeg også), og det bliver vi da ved med så længe hun synes det er ok. 

Aldrig om jeg ville kunne se et 'tantekys' på munden mellem mor/søn/datter - far/datter/søn som noget forkert. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Carina:-)

Min store dreng på snart 12 kysser mig på munden og det har de store børn også gjort i den alder.

Herregud der er hverken tale om et langt eller "vådt" kys men bare et lille tantekys og jeg kunne ikke drømme om at sige til mine børn at nu stopper vi for fyy føj det sender forkerte signaler.

Jeg synes personligt at folk der mener det tangerer til incest og pædofili  når forældre kysser deres børn burde overveje om det ikke er deres tankegang der er syg. 

Anmeld Citér

4. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Sprit25 skriver:

David B lagde et billede op hvor han kysser hans 5 årige pige på munden. Et i min optik vildt flot billede faktisk 

Jeg kan slet ikke se noget som helst klamt eller grimt i det, men folk er i den grad efter ham! Hvad tænker I? Er hun for gammel? Eller er folk sarte? 

Der er sku da voksne mennesker der stadigvæk kysser deres forældre Hej og farvel på munden. 

Hun er 5år gammel, hvorfor skal det gøres til noget forkert for børn at give deres forældre et kys? Hvis barnet ikke vil, fair nok. Men der er squ da ikke noget forkert i det. Hvorfor er det forkert?

Hvorfor skal alt gøres til noget forkert/klamt? 

Anmeld Citér

4. juni 2017

MorTil3+

Jeg kysser stadig mine forældre på munden og sågar mine bedsteforældre og jeg er 32. Og ja vi kysser også vores børn på munden og det gør deres bedsteforældre og oldeforældre også. Men når den lille på 2 stikker tungen ud siger vi pænt til ham at vi altså ikke kysser med tungen.

Anmeld Citér

4. juni 2017

nilletøz

Jeg så godt billede og det er virkelig et godt billede

kan virkelig ikke se problemet i at han kysser sit barn.. her kysser vi da også vores børn på hunden og de er 4 og 8 år..

jeg er selv 32 og jeg kysser da stadig min forældre mår vi ses..

nogle folk er virkelig blevet sarte..

Anmeld Citér

4. juni 2017

FruStolpe

Sprit25 skriver:

David B lagde et billede op hvor han kysser hans 5 årige pige på munden. Et i min optik vildt flot billede faktisk 

Jeg kan slet ikke se noget som helst klamt eller grimt i det, men folk er i den grad efter ham! Hvad tænker I? Er hun for gammel? Eller er folk sarte? 

Folk må simpelthen stoppe deres perverse tanker

Det mest naturlige og kærligste i verden må og skal ikke shames af mennesker med en syg syg tankegang. 

Kys og kram jeres børn, det gør en verden til forskel 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Jegkiggerpåfugle

Bliver 30 snart og jeg pysser stadigvæk mine forældre tantekys og mine søskende  os og det håber jeg da os at mine børn gør når de når min alder nu! 

Vi har altid gjort det, altid været vant tiæ det. Ser intet forkert i at kysse sine børn sådan om så tantekysset vare længe. Så længe det er et simpelt kys whatever - drop de ligegyldige shitstorme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.