Shitstorm mod Beckham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
17 svar
28 synes godt om
4. juni 2017

Sprit25

David B lagde et billede op hvor han kysser hans 5 årige pige på munden. Et i min optik vildt flot billede faktisk 

Jeg kan slet ikke se noget som helst klamt eller grimt i det, men folk er i den grad efter ham! Hvad tænker I? Er hun for gammel? Eller er folk sarte? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2017

Loa

Har slet ikke set billedet eller hørt om det.

men er det ikke hans datter?? Så må folk simpelthen stoppe med det berøringsangst. Det ender jo med en generation at børn der ikke har fået nok tryghed, fordi deres forældre simpelthen er bange for reaktionerne ved at komme for tæt ved deres børn...

Anmeld Citér

4. juni 2017

Sprit25

Loa skriver:

Har slet ikke set billedet eller hørt om det.

men er det ikke hans datter?? Så må folk simpelthen stoppe med det berøringsangst. Det ender jo med en generation at børn der ikke har fået nok tryghed, fordi deres forældre simpelthen er bange for reaktionerne ved at komme for tæt ved deres børn...

Jo det er hans datter. På 5 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har ikke set billedet, men så godt overskriften til en artikel omkring det...Synes folk skal slappe lidt af

Anmeld Citér

4. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har set billedet og årrrrrrhhhh det er så sødt!!

Her kysser vi begge ungerne på munden, og de er snart 5 og 9 år, og har aldrig tænkt at det sku være ulækkert/mærkeligt eller på anden måde unaturligt! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Bananaalice

Victoria var igennem præcis det samme for et par måneder siden der var det bare hendes søn folk klagede over hun kyssede altså åndsvagt man skal tage den samme diskussion om et ægtepar 2 gange på kort tid. De gør sådan i deres familie. Færdig. Det synes jeg ikke kommer andre ved.

Personligt kysser jeg min far i telefonen men ville ønske vi stoppede, ville også ønske han ikke kyssede mig på halsen, men det er kun i forbindelse med kram. Jeg vil virkelig ikke kysse mine børn for altid og evigt, synes klart det er en grænse man skal spørge om før man bare overskrider den. Min mormor har også et par gange trutkysset min mund mens jeg var voksen men jeg er glad for hun ikke gør det mere, for synes det var forvirrende hvornår hun gjorde det og ikke gjorde det.

Men lige hvad angår Beckham, der er så meget ondskab i verden, terror og deslige, og så diskutere vi om at han kysser sin 5 årige datter.. Come on.

Anmeld Citér

4. juni 2017

BigHope13

Jeg synes det er helt hen i hampen, jeg kysser mine børn på kinden og på munden så længe de overhovedet giver lov og min mand har samme opfattelse.. 

Jeg blev så rørt over at se det smukke billede af Beckham og hans datter dem der synes det er for klamt og upassende har i min optik en syg holdning til mor/far-barn kærlighed

Jeg er 29 og min mor får stadig trutkys på munden ind i mellem.. og både min far og faktisk og så svigerfar giver mig kys på kinden og har aldrig skænket det nogen negativ eller klam tanke. Men jeg er tilgengæld aldrig i tvivl om at de holder af mig 

Anmeld Citér

4. juni 2017

Sprit25

Bananaalice skriver:

Victoria var igennem præcis det samme for et par måneder siden der var det bare hendes søn folk klagede over hun kyssede altså åndsvagt man skal tage den samme diskussion om et ægtepar 2 gange på kort tid. De gør sådan i deres familie. Færdig. Det synes jeg ikke kommer andre ved.

Personligt kysser jeg min far i telefonen men ville ønske vi stoppede, ville også ønske han ikke kyssede mig på halsen, men det er kun i forbindelse med kram. Jeg vil virkelig ikke kysse mine børn for altid og evigt, synes klart det er en grænse man skal spørge om før man bare overskrider den. Min mormor har også et par gange trutkysset min mund mens jeg var voksen men jeg er glad for hun ikke gør det mere, for synes det var forvirrende hvornår hun gjorde det og ikke gjorde det.

Men lige hvad angår Beckham, der er så meget ondskab i verden, terror og deslige, og så diskutere vi om at han kysser sin 5 årige datter.. Come on.

Generelt er de efter de to når det kommer til de to er de efter dem 

kan huske da et billede dukkede op af David og deres datter med en sut i en alder af 3-4. Der gik alle amok. Hans kommentar: hun havde 39 i feber og hvilke forældre har ikke bare givet efter så. Men skønt I alle er perfekte. 

Jeg elsker dem og deres måde at være familie

Anmeld Citér

4. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Har set billede nu, og kan seriøst ikke se, hvad folk er forarget over... 

Anmeld Citér

4. juni 2017

2babygirls

Sprit25 skriver:

David B lagde et billede op hvor han kysser hans 5 årige pige på munden. Et i min optik vildt flot billede faktisk 

Jeg kan slet ikke se noget som helst klamt eller grimt i det, men folk er i den grad efter ham! Hvad tænker I? Er hun for gammel? Eller er folk sarte? 

Min den ældste er næsten 7 år, og får stadig kys på munden og det gør jeg da indtil hun siger fra 

Forstår ikke den forskruede verden vi er kommet til at leve i efterhånden!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.