Nu vil jeg lige komme med en positiv kommentar her.
Jeg ser så mange negative kommentarer derude og vi som har brug for lidt opbakning og håb omkring vores drømme har ikke brug for negativitet. Heldigvis er alle kommentarer ikke negative.
Jeg siger det lige ud. Det er sværere at blive gravid jo større man er, eller det siger statistikken i hvert tilfælde.
Du skriver du har været på p-piller i mange år og har aldrig prøvet at blive gravid før. Som flere skriver så er p-pillerne næsten ude med det samme, så du kan blive gravid med det samme.
Nu ved jeg ikke hvor overvægtig du er, men det lykkedes mange at blive gravide selv om de er overvægtige. Fertilitetsklinikker har dog et maks for hvor højt ens BMI må være hvis I en dag skal igennem sådan noget, men lad jer prøve den naturlige vej først.
Som en også skriver kan det være at du har pco/pcos, og det skal tjekkes hos en læge. Men selv om du eventuelt har dette, så er chancerne for graviditet ikke nul. Der er stadig en chance.
Hyg løs og prøv ellers at få det til at passe ind lige inden, når eller efter du har ægløsning. Så skal det nok komme til at lykkedes for jer, og i værste tilfælde det ikke gør, så er der stadig hjælp at hente.
Det er ikke umuligt. Husk det!
Jeg håber det lykkedes for jer og i kan fejre et lille nyt liv meget snart. Der er ingen grund til at sætte jeres drøm på pause hvis det er et barn i ønsker. Lyt til jer selv og din krop.
Jeg ønsker jer alt godt

Anmeld
Citér