Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2017

Soonmom

Øh det er børn, så der er næppe fordi de drikker vildt og voldsomt og møder op til fødselsdagen om søndagen med tømmermænd, undskyld men jeg kan virkelig ikke se problemet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Svarer lige samlet.

Jeg er skuffet fordi jeg er venner med det andet forældrepar. De har intet nævnt. Tvært imod havde de sagt, at de heller ikke ville holde i år, fordi deres datter blev ked af det sidst de holdt fødselsdag. Hun ville ikke have de andre legede med hendes ting.

Jeg ved de ville blive stiktossede hvis det var den anden vej rundt. Vi har tidligere alle forældre imellem aftalt, ikke at gøre det på denne måde. 

Vi kender jo hinanden rigtig godt, derfor ved jeg de ikke vil holde sammen. Det har vi før snakket om. 

Jeg synes ikke man kan være bekendt at gøre på den måde.

Og så går det mig også på fordi min datter kom hjem og var ked af det. Hun er bange for de andre ikke gider komme til hendes nu, når det er to dage i streg.

Du burde måske have skrevet det med aftalen.. for så har I jo en regel om det . 

Så lægger der måske noget andet i det, hvis I har en aftale om ikke at gøre noget og når de ikke siger noget. 

Er I blevet uvenner? Pigerne uvenner? 

Kan du ikke snakke med dem? Spørge hvorfor de lige har valgt den dag? 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Carina:-)

Det sker jævnligt her der er 2 fødselsdage i træk og sådan er det jo .

Hvis det er et stort problem kan du jo ringe og spørge om i skal holde sammen.

Anmeld Citér

30. maj 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Soonmom skriver:

Øh det er børn, så der er næppe fordi de drikker vildt og voldsomt og møder op til fødselsdagen om søndagen med tømmermænd, undskyld men jeg kan virkelig ikke se problemet? 

Jeg tror TS er skuffet, fordi de har haft en aftale om ikke at gøre det på den måde. 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Svarer lige samlet.

Jeg er skuffet fordi jeg er venner med det andet forældrepar. De har intet nævnt. Tvært imod havde de sagt, at de heller ikke ville holde i år, fordi deres datter blev ked af det sidst de holdt fødselsdag. Hun ville ikke have de andre legede med hendes ting.

Jeg ved de ville blive stiktossede hvis det var den anden vej rundt. Vi har tidligere alle forældre imellem aftalt, ikke at gøre det på denne måde. 

Vi kender jo hinanden rigtig godt, derfor ved jeg de ikke vil holde sammen. Det har vi før snakket om. 

Og så går det mig også på fordi min datter kom hjem og var ked af det. Hun er bange for de andre ikke gider komme til hendes nu, når det er to dage i streg.

Jeg ville stadig ikke gøre noget andet end at lave en god dag for ungerne. Det bliver ikke godt, hvis du ringer til dem og bliver 'stiktosset', som de (måske) ville blive... Du må være det store menneske og sige pyt. Der er ikke andet at gøre.

Anmeld Citér

30. maj 2017

Bananaalice

Hvad ville du gøre hvis vi sagde "nej det kan man ikke"..??

Så jeg vil nærmere sige "Kan man gøre noget ved det, uden det går udover et lille barn?"... nej, det tror jeg nu ikke det kan..

Og en anden gang, hvis der er mere til historien vi skal vide før vi svare, så tag det med i dit oplæg til debat. Vi kunne jo ikke vide i var gode venner

Anmeld Citér

30. maj 2017

Karina84

Anonym skriver:

Svarer lige samlet.

Men hvis i er venner og netop har snakket fødselsdag også, endda hvor hun nævner at pigen havde en lidt træls oplevelse sidst. 
Var det så ikke oplagt allerede der at foreslå at holde det sammen? 

Anmeld Citér

30. maj 2017

Mille123

Nu ved jeg ikke om det bare er slåfejl (og om det er relevant) - Men den 9. er en fredag og 10. Således en lørdag, bare at du er opmærksom på det

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

Nu ved jeg ikke om det bare er slåfejl (og om det er relevant) - Men den 9. er en fredag og 10. Således en lørdag, bare at du er opmærksom på det

Det er slåfejl

Det er lørdag og søndag

Anmeld Citér

30. maj 2017

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Men hvis i er venner og netop har snakket fødselsdag også, endda hvor hun nævner at pigen havde en lidt træls oplevelse sidst. 
Var det så ikke oplagt allerede der at foreslå at holde det sammen? 

for 14 dage/tre uger siden fortalte jeg, at jeg var igang med at planlægge hvornår min datter skulle holde fødselsdag for klassen. Der sagde hun, at de ikke skulle holde noget i år heller. De holdt heller ikke sidste år.

De har så pludselig ændret mening, og det har de selvfølgelig lov til, men hvordan skulle jeg vide det? Vi snakker sammen flere gange i ugen. De har intet nævnt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.