Ny tid til nakkefold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2017

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Min erfaring er at sygehuset ikke er til at hugge og stikke i lige hvad det angår. 

Jeg forsøgte da jeg var rimeligt sikker på at jeg også var kortere henne end beregnet på mens. Jeg nægtede at få taget bl.p før jeg mente at jeg var over 8 uger henne og lægen ville ikke sende vandrejournalen før bl.p blev taget. Så jeg blev indkaldt per telefon efter terminberegnet på mens da det kom lidt tæt på og kunne ikke overbevise dem (lægesekretæren,  sygehuset) at det skulle være senere. Så jeg blev også scannet i 10+ et eller andet og fik en ny tid som så passede bedre. 

Havde mine bl.p også været taget fortideligt så havde jeg fået besked på at gå ned i laboratoriet og fået dem taget igen på sygehuset lige efter den for tidelige nf 

Så mit råd er at lade være med at bruge penge på en selvbetalte tideligt scanninger og brug den for tidlige nf som en tidelig scanning 

Som sagt: Nu har vi jo bestilt tiden, det er i morgen, og da vi jo har tænkt det var det vi skulle, er vi jo trods alt og selvfølgelig også begyndt at glæde os helt vildt meget til at få et kig ind, så vi holder fast i tiden uanset

Jeg er sikker på, at mit lægehus gerne vil tage blodprøven om, men du kan nok godt have ret i, at sygehuset ikke vil ændre tiden. Så må det blive en dobbelt nakkefoldsscanning, pyt med det - det var mest for deres skyld, for de ikke spildte tiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2017

2017morigen

Anonym skriver:

Som sagt: Nu har vi jo bestilt tiden, det er i morgen, og da vi jo har tænkt det var det vi skulle, er vi jo trods alt og selvfølgelig også begyndt at glæde os helt vildt meget til at få et kig ind, så vi holder fast i tiden uanset

Jeg er sikker på, at mit lægehus gerne vil tage blodprøven om, men du kan nok godt have ret i, at sygehuset ikke vil ændre tiden. Så må det blive en dobbelt nakkefoldsscanning, pyt med det - det var mest for deres skyld, for de ikke spildte tiden

Jeg så i havde bestilt tiden efter at jeg havde skrevet indlægget så det havde jeg ikke lige taget højde for

Og så er tidelige scanning en af mine kæpheste som indimellem bryder ud af skabet

Men man skal selvfølgelig gøre det man inderste inde selv føler for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.