Tystys14 skriver:
Det ender det jo nok også med puha, Synes jo bare hun stadigvæk er min lille pige som ikke er "klar"
hi hi.
Ved du om det bare er guldsmeden man skal gå op til? Og hvor længe skal hun have dem i? 
Ja, der sker lige pludselig meget med dem hvor man næsten ikke kan følge med længere! Det er nogle gange stadig vildt for mig at min store datter ikke er en baby længere....
Jeg ville ikke få det lavet hos guldsmeden - metoden er usikker, hullerne bliver tit skæve eller sidder for langt nede og så er piercingpistolen de bruger ikke i stand til at komme i autoklave, det vil sige at den på ingen måde er ordentligt desinficeret. Jeg ville uden tvivl få det gjort hos en piercer der ved hvad de laver - det er 100 % sterilt, professionelt og udsætter ikke øret for skade og gør mindre ondt - en skarp nål kommer rent og lynhurtigt igennem, hvor en piercingpistol simpelthen presser og tvinger en ørering igennem huden. Hvis mine unger vil have huller i ørene, så bliver det no doubt hos en piercer
Og de skal sidde i hele tiden i hvert fald de første 6 måneder vil jeg tro, nok gerne et helt år - det er generelt en god idé ikke at have dem ude mere end et minut før hullerne er fuldstændig helet - så over et år er en god guideline.
Anmeld
Citér