bare lige brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Guldet

Ej hvor er det træls for dig Karina.. !

Du får lige en kæmpe krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

oo

åh hvor jeg dog ved hvor frustrerende det er når kroppen er præcis modsat af det man vil, så KÆMPE kram fra mig!!

Anmeld

8. oktober 2009

Nemesis

Hvis du ikke er gravid så prøv at spørge efter pinexcomb..det er receptpligtigt og rimeligt stærkt.

For maven kan du evt. bede om Pantoloc, det er egentlig et mavesårsmiddel men virker godt når mavens slimhinde er irriteret pga medicin.

pinexcomb tog jeg selv i 6 mdr 3 gange dagligt uden noget..idag når jeg må ty til dem så går jeg i gulvet af dem!

Men at have kronisk ondt ER bare så energikrævende og ja min læge fortalte mig faktisk at man kan udvikle depression af det.

Så fat i lægen og fortæl at du må have noget der virker.

Held og lykke.

:-) Sisse

Anmeld

8. oktober 2009

anna-jonas

Søde Karina..............det gør mig ondt, at du går og har så mange smerter. Jeg tænkte på, om ikke du kan blive tilknyttet smerteteamet i Odense?? Det er for kroniske smertepatienter..................og de behandler både kognitivt, og medicinsk. Prøv at spørge enten på OUH eller din egen læge.

Knus Mette

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

og rigtig god bedring

Anmeld

8. oktober 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

et knus eller en opmuntrende bemærkning...

jeg har simpelthen så hunde ondt i lænden og ryggen idag... og de skide (undskyld sproget) Ibumetin 600 mg, batter jo ikke noget... jeg tager dem tre gange i døgnet sammen med to panodiler... Har lige ringet til lægen og jeg må ikke tage mere af gangen...  min mave har det heller ikke for godt med dem...

men det gør bare SÅ ondt.... og her ved halv tre tiden henter jeg Nikoline som selvfølgelig er i legestue.... Og det betyder at jeg skal løfte barnevognen ind i bilen... ØV!

jeg har så ondt at jeg ikke kan bukke mig og tage noget op fra gulvet...

undskyld at jeg brokker mig, jeg synes bare det er svært når jeg ved at lille Nikoline også gerne vil løftes op til sin mor... og Martin har sent fri idag (kommunerne lukker sent om torsdagen jo)...

JEG GIDER IKKE HAVE ONDT MERE!

Hej Ven,

det er jeg bare SÅ ked af at høre!!!
Ved jo hvor meget det fylder, når det gør så ondt

så de største knus og alt det bedste fra mig 

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tak alle sammen :0) det varmer rigtig meget når i er med til at give et knus :0)

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ladydan1 skriver:

Hvis du ikke er gravid så prøv at spørge efter pinexcomb..det er receptpligtigt og rimeligt stærkt.

For maven kan du evt. bede om Pantoloc, det er egentlig et mavesårsmiddel men virker godt når mavens slimhinde er irriteret pga medicin.

pinexcomb tog jeg selv i 6 mdr 3 gange dagligt uden noget..idag når jeg må ty til dem så går jeg i gulvet af dem!

Men at have kronisk ondt ER bare så energikrævende og ja min læge fortalte mig faktisk at man kan udvikle depression af det.

Så fat i lægen og fortæl at du må have noget der virker.

Held og lykke.

:-) Sisse

ja, jeg har tidl. lidt af depression, så jeg kæmper for at jeg ikke skal til det igen...

jeg skal tale med lægen idag ang. nogle andre piller... kender godt Pinexcomb... mener det er kodein der er i.... det har jeg fået før, måske skal jeg det igen... tak for hjælpen

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Søde Karina..............det gør mig ondt, at du går og har så mange smerter. Jeg tænkte på, om ikke du kan blive tilknyttet smerteteamet i Odense?? Det er for kroniske smertepatienter..................og de behandler både kognitivt, og medicinsk. Prøv at spørge enten på OUH eller din egen læge.

Knus Mette

tak søde Mette :0)

der er vidst noget smerteklinik på Ringe rygcenter, hvor jeg har en tid d. 19 oktober... men jeg tror måske ikke de gør brug af det før de endeligt hat konkluderet om jeg skal leve med denne tilstand eller om de kan gøre noget... men jeg vil helt klart spørge ind til det så jeg ikke bare skal spise en eller anden form for piller hist og her :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.