bare lige brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

et knus eller en opmuntrende bemærkning...

jeg har simpelthen så hunde ondt i lænden og ryggen idag... og de skide (undskyld sproget) Ibumetin 600 mg, batter jo ikke noget... jeg tager dem tre gange i døgnet sammen med to panodiler... Har lige ringet til lægen og jeg må ikke tage mere af gangen...  min mave har det heller ikke for godt med dem...

men det gør bare SÅ ondt.... og her ved halv tre tiden henter jeg Nikoline som selvfølgelig er i legestue.... Og det betyder at jeg skal løfte barnevognen ind i bilen... ØV!

jeg har så ondt at jeg ikke kan bukke mig og tage noget op fra gulvet...

undskyld at jeg brokker mig, jeg synes bare det er svært når jeg ved at lille Nikoline også gerne vil løftes op til sin mor... og Martin har sent fri idag (kommunerne lukker sent om torsdagen jo)...

JEG GIDER IKKE HAVE ONDT MERE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

et knus eller en opmuntrende bemærkning...

jeg har simpelthen så hunde ondt i lænden og ryggen idag... og de skide (undskyld sproget) Ibumetin 600 mg, batter jo ikke noget... jeg tager dem tre gange i døgnet sammen med to panodiler... Har lige ringet til lægen og jeg må ikke tage mere af gangen...  min mave har det heller ikke for godt med dem...

men det gør bare SÅ ondt.... og her ved halv tre tiden henter jeg Nikoline som selvfølgelig er i legestue.... Og det betyder at jeg skal løfte barnevognen ind i bilen... ØV!

jeg har så ondt at jeg ikke kan bukke mig og tage noget op fra gulvet...

undskyld at jeg brokker mig, jeg synes bare det er svært når jeg ved at lille Nikoline også gerne vil løftes op til sin mor... og Martin har sent fri idag (kommunerne lukker sent om torsdagen jo)...

JEG GIDER IKKE HAVE ONDT MERE!

Jeg ved hvordan du har det... Døjer selv med det i perioder... Har du fået afvide hvorfor du får/har ondt i ryggen?

Min fys jeg fik det fordi mine ledbånd i benene er for korte...

Anmeld

8. oktober 2009

tumle81

Øv da, det er jeg ked af at høre...
Får du noget behandling/træning/øvelser for det??

Jeg døjer jo selv med mit bækken under graviditet, og også indimellem når jeg ikke er gravid

Det er dog en stor dosis ibumetin du tager, og kan godt forstå maven siger fra...

Håber du snart får det bedre, og evt lade være med at bære på din datter men sæt dig med hende i seng/sofa/stol og hyg i stedet for...

Knus Kathrina 37+2

Anmeld

8. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Dutte84 skriver:

Jeg ved hvordan du har det... Døjer selv med det i perioder... Har du fået afvide hvorfor du får/har ondt i ryggen?

Min fys jeg fik det fordi mine ledbånd i benene er for korte...

ja jeg ved det godt, sådan delvist... for tre år siden fik jeg konstateret at jeg havde 3 prolapser i lænden, den ene var ved at gøre mit højre ben lamt... den blev opereret væk... under min graviditet sidste år blev det hele så slemt igen, det er formentlig en an de andre prolapser... men jeg er kun blevet scannet i mine SI-led, for at se om der var inflammation, men alt var normalt... så nu skal jeg på Ringe rygcenter og se hvad de har at sige af kloge ord...

Anmeld

8. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tumle81 skriver:

Øv da, det er jeg ked af at høre...
Får du noget behandling/træning/øvelser for det??

Jeg døjer jo selv med mit bækken under graviditet, og også indimellem når jeg ikke er gravid

Det er dog en stor dosis ibumetin du tager, og kan godt forstå maven siger fra...

Håber du snart får det bedre, og evt lade være med at bære på din datter men sæt dig med hende i seng/sofa/stol og hyg i stedet for...

Knus Kathrina 37+2

ja jeg gik til træning og det hele blev bedre, men pludselig blev det meget værre end det var før, så fyssen mente der måtte være mere galt end forventet så jeg afventer bare nu... tog ikke smertestillende før det blev værre igen, jeg hader ikke at kunne mærke hvordan det står til deromme... men jeg kan ikke gå og have så ondt altid... bliver deprimeret af det...

ja det er en del... så jeg skal nok have noget andet end Ibumetinen....

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ja jeg ved det godt, sådan delvist... for tre år siden fik jeg konstateret at jeg havde 3 prolapser i lænden, den ene var ved at gøre mit højre ben lamt... den blev opereret væk... under min graviditet sidste år blev det hele så slemt igen, det er formentlig en an de andre prolapser... men jeg er kun blevet scannet i mine SI-led, for at se om der var inflammation, men alt var normalt... så nu skal jeg på Ringe rygcenter og se hvad de har at sige af kloge ord...

Ej hvor surt... Håber virkelig de finder ud af hvad det er...

Anmeld

8. oktober 2009

tumle81

Øv for den da. Det er da også noget værre rod.

Jeg ville også bede om noget andet smertestillende, det hjælper jo alligevel ikke super godt for dig...

Håber du snart kommer på ryg centeret og kan blive ordentlig undersøgt, det andet er simpelthen uudholdeligt!

Knus Kathrina 37+2

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

Nor stakkels dig  Det er helt okay at du brokker dig herinde! Det er det vi er her for! Man skal kunne komme ud med sine frustrationer, som man ellers ikke føler man kan tillade sig at pådutte andre! Jeg håber du får det bedre meget snart, for rygsmerter er simpelthen noget af det værste! Har selv døjet med det for nogle år siden!

God bedring

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Åhh stakkels dig du får lige et KÆMPE   og en masse varme tanker.  for det snart går over.

Kram kram

Anmeld

8. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Et kæmpemæssigt trøstende knus herfra
Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være for dig...ville ønske vi boede noget tættere på hinanden,så skulle jeg dælme nok komme og hjælpe med den barnevogn.
Rigtig meget god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.