Måske bare sex ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Tja, hvad vil DU? Hvis du også bare gerne vil have sex, og have din forelskelse i fred, jamen så fortsæt, men husk ikke at forvente noget af ham, du kan kun forvente noget af dig selv. 

Jeg var meget forelsket I en der kun ville have sex, men vi kunne aldrig blive et par. Det synes jeg ikke, men jeg kunne ikke slippe forelskelsen. Men jeg skrev aldrig til ham, og synes ikke han deciderede legede med mine følelser, vi var begge bare enormt ærlige, og vi ville have sagt hvis vi ville andet. Og ville jeg andet, så havde jeg sagt det til ham og så ville han have ladet mig være. Men jeg ville bare gerne have ham når jeg kunne, mens jeg ventede på at finde en person jeg ville komme sammen med, og det var også det der skete.

SÅ alt kommer ned til, I er to voksne modne mennesker, og man må gå udfra I kan være ærlige og kun gør hvad I har lyst til. En leg er kun sjov når man vil det samme. Så hvis I ikke vil det samme, så sig det til ham, og sig du kun vil have ærlighed, for der kommer en dag hvor du så finder det du vil have, og så er du altså taget af markedet, så har han mistet dig og det vil være hans tab.

Tak for din besked

Jeg er meget forelsket i ham & nyder når vi er sammen, men samme tid håber jeg på det måske kunne blive et forhold

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.