Måske bare sex ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
10 svar
24 synes godt om
27. maj 2017

Anonym trådstarter

Kære alle på baby.dk..

Har virkelig brug for råd her !

Har mødt en mand for ca 6 mdr siden som virkelig har gået ind i hjertet på mig med træsko på !

Vi begyndte & se hinanden sådan 1 gang om ugen efter jul & nytår & vi har det hyggeligt sammen osv når vi ses..

Der gik ca 2 mdr fra vi mødte hinanden til vi for første gang dyrkede sex..

Normalt ville jeg synes det er lang tid & vente, men valgte & vente da jeg virkelig føler der var noget & vente på..

Så skete der en masse i hans liv & mit så han valgte & sige stop & det gjorde sku da skide ondt på mig, men alligevel så valgt vi et lille stykke tid efter & ses igen..

Så stoppede vi helt med at snakke sammen da en af mine eks veninder valgte & sætte et rygte igang om ham & mig som slet ikke er sandt..

Så i sidste uge så vi hinanden da vi var på vej på arbejde & kunne nærke det kilde i maven, men sagde til mig selv..

Han vil dig ikke så lad værd !

Men der skete lidt på Facebook samme dag & igår der sov vi sammen & han sagde til mig at da han så mig i sidste uge der følte han et savn & det gør jo mig glad, men sagde han kun det for at få sex igen ?

sorry mit indlæg er så langt ;(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2017

Abracadabra

Han siger det selv: Det handler om sex for ham. Hvis du på nogen mulig måde er den mindste smule forelsket, skal du ikke beholde kontakten til ham. Han vil knalde, du vil kærligheden. Det bliver ALDRIG godt.

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Han siger det selv: Det handler om sex for ham. Hvis du på nogen mulig måde er den mindste smule forelsket, skal du ikke beholde kontakten til ham. Han vil knalde, du vil kærligheden. Det bliver ALDRIG godt.

Tak..

Jeg er hammer forelsket i manden !!

Anmeld Citér

27. maj 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Tak..

Jeg er hammer forelsket i manden !!

Så sletter du ham på Facebook, i telefonen og alle andre steder.

Anmeld Citér

27. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Kære alle på baby.dk..

Har virkelig brug for råd her !

Har mødt en mand for ca 6 mdr siden som virkelig har gået ind i hjertet på mig med træsko på !

Vi begyndte & se hinanden sådan 1 gang om ugen efter jul & nytår & vi har det hyggeligt sammen osv når vi ses..

Der gik ca 2 mdr fra vi mødte hinanden til vi for første gang dyrkede sex..

Normalt ville jeg synes det er lang tid & vente, men valgte & vente da jeg virkelig føler der var noget & vente på..

Så skete der en masse i hans liv & mit så han valgte & sige stop & det gjorde sku da skide ondt på mig, men alligevel så valgt vi et lille stykke tid efter & ses igen..

Så stoppede vi helt med at snakke sammen da en af mine eks veninder valgte & sætte et rygte igang om ham & mig som slet ikke er sandt..

Så i sidste uge så vi hinanden da vi var på vej på arbejde & kunne nærke det kilde i maven, men sagde til mig selv..

Han vil dig ikke så lad værd !

Men der skete lidt på Facebook samme dag & igår der sov vi sammen & han sagde til mig at da han så mig i sidste uge der følte han et savn & det gør jo mig glad, men sagde han kun det for at få sex igen ?

sorry mit indlæg er så langt ;(

Det er jo nok kun ham der kan svare på det. Så hvis du er afklaret med at du gerne vil mere end sex, må du snakke med ham. Hvis han bakker ud, må han jo gøre det, men så har du vished. 

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Så sletter du ham på Facebook, i telefonen og alle andre steder.

Men spørgsmålet er så hvorfor siger han at han savnede mig ?

Anmeld Citér

27. maj 2017

Anonym trådstarter

Cherraly skriver:

Det er jo nok kun ham der kan svare på det. Så hvis du er afklaret med at du gerne vil mere end sex, må du snakke med ham. Hvis han bakker ud, må han jo gøre det, men så har du vished. 

Ja det er sandt, han er bare ikke nem & snakke med

Anmeld Citér

27. maj 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Men spørgsmålet er så hvorfor siger han at han savnede mig ?

Fordi han savnede sex med dig. Og måske savnede han også at være sammen med en, der er dybt forelsket i ham - det ER jo dejligt at blive elsket!

Jeg savner også min kat og min seng, når jeg er på ferie - dét betyder ikke, at jeg ønsker fast parforhold med nogen af dem.

Anmeld Citér

27. maj 2017

Goggelogge

Abracadabra skriver:

Fordi han savnede sex med dig. Og måske savnede han også at være sammen med en, der er dybt forelsket i ham - det ER jo dejligt at blive elsket!

Jeg savner også min kat og min seng, når jeg er på ferie - dét betyder ikke, at jeg ønsker fast parforhold med nogen af dem.

Elsker din måde at fortælle tingene på 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Bananaalice

Tja, hvad vil DU? Hvis du også bare gerne vil have sex, og have din forelskelse i fred, jamen så fortsæt, men husk ikke at forvente noget af ham, du kan kun forvente noget af dig selv. 

Jeg var meget forelsket I en der kun ville have sex, men vi kunne aldrig blive et par. Det synes jeg ikke, men jeg kunne ikke slippe forelskelsen. Men jeg skrev aldrig til ham, og synes ikke han deciderede legede med mine følelser, vi var begge bare enormt ærlige, og vi ville have sagt hvis vi ville andet. Og ville jeg andet, så havde jeg sagt det til ham og så ville han have ladet mig være. Men jeg ville bare gerne have ham når jeg kunne, mens jeg ventede på at finde en person jeg ville komme sammen med, og det var også det der skete.

SÅ alt kommer ned til, I er to voksne modne mennesker, og man må gå udfra I kan være ærlige og kun gør hvad I har lyst til. En leg er kun sjov når man vil det samme. Så hvis I ikke vil det samme, så sig det til ham, og sig du kun vil have ærlighed, for der kommer en dag hvor du så finder det du vil have, og så er du altså taget af markedet, så har han mistet dig og det vil være hans tab.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.