Åh jeg er simpelthen i en lortesituation. Jeg er så sur på mig selv, og ved ikke hvad jeg skal stille op.
Jeg er i fertilitetsbehandling og har haft gentagne aborter i løbet af det sidste halvandet år.
Min søster har hele vejen igennem støttet mig, og hun har været den jeg kan snakke bedst ud med.
i januar i år, bliver hun så (planlagt) gravid. Jeg var knust først, men havde det ok efter lige at have slugt den. Men det skulle vise sig at blive endnu værre, efterhånden som folk fik det afvide for alle steder vi var samlet, var der ingen der nævnte hendes graviditet hvis jeg også var der.
Efterhånden drev vi fra hinanden og jeg har pt ikke snakket med hende i flere mdr.
Er så ked af det, vil gerne se hende men kan samtidig slet ikke tackle eller overskue at hun nu går rundt med stor mave og "faktisk" er gravid. Det er mega forbudt at sige, men jeg ville SÅ gerne have været først, og jeg føler at hun har fået ideen om at skulle blive gravid fordi jeg har snakket så meget om mit eget projekt-bliv-gravid
Hvad pokker gør jeg. En side af mig glæder sig bare til at blive moster, en anden side af mig kan bare slet ikke magte at hun er gravid og jeg ikke er. Og det har fuldstændig splittet vores familie 
Anmeld
Citér