Hvad vil i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Vi skal til vagtlægen med ham om lidt da han også har noget rødt udslæt på kroppen nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

Blop2

Måske han har haft 3 dags feber? Det giver udslæt  bagefter. 

Mine unger får tit noget rødt udslæt når de har været syge med feber.

god bedring 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Blop2 skriver:

Måske han har haft 3 dags feber? Det giver udslæt  bagefter. 

Mine unger får tit noget rødt udslæt når de har været syge med feber.

god bedring 

Ja lægen mente det var 3 dages feber og nu fik han endelig penecillin til sine mellemøresbetændelse det tog også kun 3 lægebesøg før vi fik det 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Pikku Myy

Molly90 skriver:

Ja lægen mente det var 3 dages feber og nu fik han endelig penecillin til sine mellemøresbetændelse det tog også kun 3 lægebesøg før vi fik det 

Nu er det altså heller ikke en selvfølge at mellemørebetændelse skal behandles med antibiotika. Hvis kroppen kan klare det selv, er det at foretrække At det så kan være ret svært hvis din søn har haft en anden infektion i kroppen også, er en anden sag. God bedring

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Pikku Myy skriver:

Nu er det altså heller ikke en selvfølge at mellemørebetændelse skal behandles med antibiotika. Hvis kroppen kan klare det selv, er det at foretrække At det så kan være ret svært hvis din søn har haft en anden infektion i kroppen også, er en anden sag. God bedring

Nej ved jeg godt man venter med give antibiotika men han har det rigtig skidt så lægen vurderet det skulle han��

Anmeld Citér

25. maj 2017

Pikku Myy

Molly90 skriver:

Nej ved jeg godt man venter med give antibiotika men han har det rigtig skidt så lægen vurderet det skulle han��

Det var nu mere fordi du lød skuffet over at det først var den tredje læge der ville give antibiotika

Anmeld Citér

26. maj 2017

Tutter92

Godt han endelig får noget medicin. De små skal ikke rende rundt og have det så skidt.

Min søn har haft mellemøresbetændelse 2 gange, og begge gange fik han medicin med det samme. Men der er han også vågnet hver halve time og skreget hele natten igennem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.