Hvad vil i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
16 svar
4 synes godt om
25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Min søn på 1 år har ligget syg siden i søndags med feber på 40 grader, han havde en god dag igår uden feber og var glad og ville lege igen og her til morgen har han sørme feber igen og græder virkelig meget og kan slet ikke sætte ham fra mig uden han skriger op det er som om han har ondt et sted. 

Han har været til lægen mandags og få tjekket øre osv og de var en del røde... jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre jeg har en virkelig dårlig fornemmelse i min mave fordi han er så ked af det. Har givet ham  Panodil junior og nu får han endelig sovet en smule...  hvad pokker skal jeg stille op. ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2017

Tutter92

Du skal tage ham til lægen igen. Det lyder som om han har en infektion i kroppen siden at feberen kommer igen. 

Prøv at få hans øre tjekket igen, det kan jo have udviklet sig. Og få tjekket hans hals.

Du kan jo sige at du gerne vil have taget infektionstallet på ham. 

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld Citér

25. maj 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

Min søn på 1 år har ligget syg siden i søndags med feber på 40 grader, han havde en god dag igår uden feber og var glad og ville lege igen og her til morgen har han sørme feber igen og græder virkelig meget og kan slet ikke sætte ham fra mig uden han skriger op det er som om han har ondt et sted. 

Han har været til lægen mandags og få tjekket øre osv og de var en del røde... jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre jeg har en virkelig dårlig fornemmelse i min mave fordi han er så ked af det. Har givet ham  Panodil junior og nu får han endelig sovet en smule...  hvad pokker skal jeg stille op. ??

Afsted til lægen igen. Ring evt til lægevagten nu når det er helligdag og med om at få taget en blodprøve på ham og få tjekket infektionstal. (Lille prik i fingeren) 

når hans ører er en del røde og feberen vender tilbage tyder det på mellemørebetændelse måske. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Afsted til lægen igen. Ring evt til lægevagten nu når det er helligdag og med om at få taget en blodprøve på ham og få tjekket infektionstal. (Lille prik i fingeren) 

når hans ører er en del røde og feberen vender tilbage tyder det på mellemørebetændelse måske. 

Ja de kan bare ikke måle infiktionstal hos vagtlægen men prøver at ringe igen der skal jo gøres noget . 

Anmeld Citér

25. maj 2017

AnoMom

Molly90 skriver:

Ja de kan bare ikke måle infiktionstal hos vagtlægen men prøver at ringe igen der skal jo gøres noget . 

Hvorfor kan de ikke det?

Anmeld Citér

25. maj 2017

Jullesnulle

Molly90 skriver:

Øh.. jo selvfølgelig kan de det

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Jullesnulle skriver:

Øh.. jo selvfølgelig kan de det

Sagde de til mig i mandags da jeg var afsted med ham 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Jullesnulle

Molly90 skriver:

Sagde de til mig i mandags da jeg var afsted med ham 

Det lyder godt nok mystisk.... 

men få kigget på ham igen

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mortil2drenge<3

Jullesnulle skriver:

Det lyder godt nok mystisk.... 

men få kigget på ham igen

Ja - det er også ligesom hans balance ikke er særlig god når han går rundt osv. Så tænker det må være ørene den er gal med 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Jullesnulle

Min søn garn fået pinicilin hver gang der har været høj feber og røde øre. Få ham chekker og spørg om behandling. Ørebetændelse er meget smertefuldt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.