grinny skriver:
Ja mange ord kan jeg skrive som jeg er blevet kaldt op til flere gange!
Ja jeg vikler, ja vi samsover, ja vi kører BLW, ja jeg elsker de ifavnske principper!
Nej hun græder sig ikke i søvn, nej jeg lader hende ikke falde i søvn selv, nej jeg har ikke brug for at du aflaster mig!
Jesus hvor er jeg til tider træt af folk! Jeg får så meget negativ respons fordi vi har valgt vores måde at gøre det på. Kan slet ikke tælle på 10 hænder hvor mange gange jeg har fået fortalt, at vi får en kamp når hun skal på eget værelse, men folk forstår jo ikke at hun ikke SKAL på eget værelse, men selv kommer til at sige fra! Tror de færreste har en teenager i sengen 
Aya sover formiddag og middagslur i sin barnevogn, men ville aldrig bare ligge hende ud og lade hende græde, jeg står ved hende og hey... Det tager max 5 minutter. Hun bliver puttet i vores seng om aftenen, Johnni eller jeg ligger med hende om indtil videre har det taget max 30 minutter at give mad, ble, nattøj og putte - så intet besværligt i det.
Hvorfor er det så underligt at min baby på kun 7 måneder ikke "kan klare sig selv"? Altså hun er kun 7 måneder og har stadig rigtig meget brug for mor og far! Hvorfor er det så underligt at jeg ikke føler jeg skal aflastes? Det er da mig og hendes far der har valgt at få en baby?
Ahh er lidt træt af folk og deres "gode" råd altid
Og det gik så ud over jer 
Ja selvfølgelig er vi lidt mere følsomme, omklamrende, bekymret om man vil - men nu var det heller ikke lige den sjoveste kamp at få hende, og så store chancer er der altså ikke for flere!
Nå men til at bløde teksten op kan i da få et billede (eller 4
) af min elskede datter