Hjælp mig lige tak :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2017

Bb2015

Følger lige spændt med her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Super godt. 

Giv gerne en Update her i tråden når du har været afsted. Er da nysgerrig Hihi 

Så er det i dag kl. 16.15, tiden snegler sig af sted. Hold op man kan bruge længe på at spekulere på hvor langt man er henne. Jeg kunne være 9+1, 10+1 eller 8+2 så vidt jeg lige ved.. 

Anmeld Citér

31. maj 2017

AnoMom

Så er det i dag kl. 16.15, tiden snegler sig af sted. Hold op man kan bruge længe på at spekulere på hvor langt man er henne. Jeg kunne være 9+1, 10+1 eller 8+2 så vidt jeg lige ved.. 

Det bliver super spændende. Glæder mig til at høre få en Update  

Da jeg var gravid og skulle have en abort troede jeg at jeg var 5+5 henne. Det troede min læge også. Jeg var 10+5

Anmeld Citér

31. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det bliver super spændende. Glæder mig til at høre få en Update  

Da jeg var gravid og skulle have en abort troede jeg at jeg var 5+5 henne. Det troede min læge også. Jeg var 10+5

Wow, det var en vild forskel! Havde du haft en snydemens eller hvordan? 

Anmeld Citér

31. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Wow, det var en vild forskel! Havde du haft en snydemens eller hvordan? 

Jeg havde haft min mens helt som normalt. Men var samtidig på p-piller så derfor regnede jeg jo på ingen måde med at jeg var gravid.  

Anmeld Citér

31. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg havde haft min mens helt som normalt. Men var samtidig på p-piller så derfor regnede jeg jo på ingen måde med at jeg var gravid.  

Det må have været noget af en overraskelse for dig så! 

Scanningen  gik super. Den lille har et flot bankende hjerte, og jeg var nøjagtig så langt henne som jeg troede, altså havde ramt helt præcis på dagen, er 8+2 ligesom jeg troede heldigvis, for så har jeg ikke termin juleaften

Anmeld Citér

31. maj 2017

Thea14

Jeg har i begge graviditeter været 5+ da jeg fik en lige så svag streg som dig - så du kan sagtens have været 5+noget da du tog den.

Hvor langt du er henne er svært at sige, men jeg tænker at det til at starte med, er bedst at gå efter lægens udregning og få en tid til NF efter at du nu er 9+. Viser det sig så at du i virkeligheden er to uger kortere henne, får du en ny tid til NF og der er ingen skade sket.

og tillykke led graviditeten

Anmeld Citér

31. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det må have været noget af en overraskelse for dig så! 

Scanningen  gik super. Den lille har et flot bankende hjerte, og jeg var nøjagtig så langt henne som jeg troede, altså havde ramt helt præcis på dagen, er 8+2 ligesom jeg troede heldigvis, for så har jeg ikke termin juleaften

Meget. Blev rigtig skræmt for fik pludselig travlt med aborten. Den var meget uønsket nemlig. 

Hvor dejligt at det fik godt. Og at du havde ret. Tillykke med det lille liv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.