Okay, her kommer der nogle datoer og tal, jeg håber i kan holde tungen lige i munden.
Jeg har været på p piller. Inden jeg var på dem havde jeg en mega uregelmæssig cyklus, som kunne svinge 10 dage.
Jeg stopper så på p piller midt i en pakke, dels pga en stærk mistanke om at jeg blev depressiv af pillerne, og så fordi vi gerne vil have en lille. Jeg får mens efter at have stoppet med pillerne, første dag er 19. Marts. Min mens stopper den 27. Marts.
Den 11-12 og en smule om morgenen den 13 april pletbløder jeg. Kun en lille smule så det sås på papiret. Så stopper det igen. Antog det nok kunne skyldes jeg var stoppet midt i en pakke p piller.
D. 1 maj står jeg med en positiv graviditetstest. Jeg vælger at kalde denne dag 4+0, med udgangspunkt i længst mulige cyklus jeg har haft. Desuden var testen positiv men ikke bragende, så jeg har tænkt det passede fint.
I dag er jeg efter egne beregninger derfor 7+1. Jeg var til første lægebesøg i dag og han mener jeg er 9+ hvis man regner med en normal cyklus. Jeg ved jo ikke hvad min er da den svinger, så jeg har taget ud fra en cyklus på 40 dage.
Nu sidder jeg og tænker på om jeg tager fejl. Hvad nu hvis pletblødningen var implantationsblødning? Så ville jeg rigtig nok være 9+0 i dag. Men det ville også betyde, at jeg var 5+6 da jeg tog den positive test, som absolut ikke er bragende positiv, det blev den først nogle uger senere.
Hvad tænker i? Ville i tro i var 9+ eller 7+ hvis i var mig? Jeg lægger et billede op af den test som jeg angiveligt så har taget et sted mellem 4+0 og 5+6..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér