Jeg kan godt se hvad du mener. Men hver dag ??? Gør jo også at min lyst til at komme tæt på ham ikke er der.
Jeg er ikke gravid. Problemet har også været før vi har fået vores lille pige.
Jeg ved/Kan luget forskel fra om det kun er 1 eller flere da det bliver meget være
Sundhedsstyrelsens anbefalinger til mænd lyder på under 14 genstande om ugen, og får han en enkelt øl hver dag, så er han jo stadig langt under det - og faktisk er det sundest at han får en øl hver dag frem for at han får 5-7 øl den ene dag i ugen. Mange mænd jeg kender vil gerne nyde en enkelt øl eller et glas vin til deres mad fx eller i løbet af aftenen, dagligt (også en del kvinder sådan set), og det synes jeg ikke der er noget galt i. Og det skal lige siges jeg arbejder inden for sundhedsvæsenet på sygehus, så jeg har også set rigeligt af tilfælde, hvor folk får meget mere end de har godt af.
Men det der er altså ret normalt.
Hvis det har været sådan længe, så ved jeg ikke lige hvad du kan gøre. Er det samme type øl han drikker altid? For så kunne det jo evt være et forsøg værd, at han skiftede til et andet mærke? Personligt synes jeg de billige mærker som fx Slots stinker MEGET mere end en Tuborg Classic fx gør (den bedste øl efter min smag).
Men ellers tænker jeg at det er dig der må arbejde med din manglende lyst til at være tæt på ham. Måske ligger der noget andet/mere i det, end bare hans lugt, så det at du synes han lugter egentlig bare er en "undskyldning" for noget andet? Hvordan er jeres forhold ellers? Og hvordan er dine følelser for ham?
Nu synes jeg jo aldrig min egen kæreste lugter, men selv hvis han lugtede efter en lang arbejdsdag, eller efter en fodboldkamp, eller når han sutter på de der bolcher, som jeg bare ikke kan FORDRAGE, så har jeg da ALTID lyst til at være tæt på ham alligevel. Fordi jeg elsker ham, og han er for mig den dejligste i hele verden, med eller uden lugt.
Anmeld
Citér